Sport1 Banner

עוד מכה לאתלטיקו: לואיס סוארס צפוי להיעדר כשלושה שבועות

לואיס סוארס | Indira/DAX Images/NurPhoto via Getty Images)

רגע לפני הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה שבסיומו עשוי להירשם מהפך בפסגה, החלוץ האורוגוואי נפגע באימון ויחסר בתקופה הקרובה לסימאונה. צפוי לשוב עד למפגש בקאמפ נואו החודש הבא

(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות עוד נראה היה שאתלטיקו מדריד דוהרת כל הדרך לזכייה באליפות, אבל בימים האחרונים הכל השתנה והבוקר (רביעי) נרשם טוויסט גדול נוסף בעלילה: רגע לפני שריאל מדריד וברצלונה נפגשות לקלאסיקו הגדול בשבת ומי מהן שתנצח תעלה לפחות זמנית לפסגה, הקולצ'ונרוס איבדו את הכוכב הגדול שלהם, לואיס סוארס.

אתלטיקו מדריד אישרה שהחלוץ האורוגוואי אכן נפצע באימון הבוקר ועל פי הדיווח ב"מארקה" הוא צפוי להיעדר לפחות בשלושת השבועות הבאים. המשמעות היא שסוארס בן ה-34, שכבש העונה 19 שערים ב-26 משחקים בהם שותף, יחמיץ את המשחק ביום ראשון בחוץ מול בטיס (שבו גם כך לא היה משותף בעקבות צבירת כרטיסים צהובים), את משחק הבית נגד אייבר (18.4), את המפגש מול הואסקה וככל הנראה גם את המפגש הקשה בחוץ נגד אתלטיק בילבאו.

הפגיעה של סוארס היא בשריר ברגלו השמאלית ובימים אלה אתלטיקו מדריד חסרה גם את מוסא דמבלה, כך שלסימאונה בהחלט יש בעיה בחלק ההתקפי לקראת הישורת האחרונה של העונה והניסיון לשמור על הפסגה בה היא מחזיקה מזה שבועות רבים. את מקומו צפויים לתפוס ז'ואאו פליקס ואנחל קוראה.

הצפי הוא שסוארס ישוב למשחק ב-2.5 נגד אלצ'ה וכמובן שהוא אמור לעמוד לרשות סימאונה במה שעשוי להיות משחק העונה, ב-9.5 מול האקסית ברצלונה בקאמפ נואו המוכר היטב לחלוץ.

עוד מכה לאתלטיקו. לואיס סוארס | Marc Atkins/Getty Images
עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי