3:4 משוגע לסביליה על סלטה ויגו, שער ניצחון לפאפו גומס

שחקני סביליה חוגגים | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

בתום משחק סוער, הקשר הארגנטינאי היה במקום הנכון לנצח את המשחק בגאליסיה וצמצם את הפער מברצלונה לארבע נקודות בלבד. צמד לאספאס מנגד. באיטליה, ססואולו ניצחה 0:1 את בנוונטו של אינזאגי

(גודל טקסט)

הליגות האירופאיות המשיכו הערב (שני) את משחקיהן כאשר בספרד נרשם משחק משוגע בין סלטה ויגו לסביליה, אשר הסתיים ב-3:4 גדול לקבוצה של ז'ולן לופטגי. באיטליה, ססואולו ניצחה 0:1 בנוונטו.

סלטה ויגו – סביליה 4:3

אחרי הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד ואיבוד הנקודות של אתלטיקו מדריד, המחזור ה-30 בליגה הספרדית ננעל הערב עם ניצחון אדיר של סביליה אצל סלטה ויגו. הבלם ז'ול קונדה כבש כבר בדקה השביעית עבור האנדלוסים, אך יאגו אספאס השלים צמד תוך שלוש דקות וקבע מהפך ראשון במשחק. הקצב הגבוה המשיך, הקשר פרננדו כבש ואיזן את התוצאה, אבל עד השריקה למחצית התוצאה הייתה 2:3 לסלטה משער בראיס מנדס.

הטירוף המשיך גם בחצי השני. בדקה ה-60 סביליה שוב איזנה את התוצאה ב"בלאיידוס" כאשר איבן ראקיטיץ' כבש שער ליגה ראשון עבורו מאז המחזור השלישי וקבע 3:3. נגמר? ממש לא. פאפו גומס, שהגיע בינואר, היה גיבור המשחק בסיום כאשר בדקה ה-76 כבש את ה-3:3 של סביליה וניצח את המשחק. כעת, הקבוצה של לופטגי רחוקה 4 נקודות מברצלונה.

המנצח הגדול. פאפו גומס חוגג | Octavio Passos/Getty Images

בנוונטו – ססואולו 1:0

בנוונטו שנלחמת על חייה בליגה ספגה הערב הפסד מאכזב ביותר עבורה בבית נגד ססואולו. החניכים של פיליפו אינזאגי הצליחו לעצור ברוב דקות המשחק את הקבוצה של רוברטו דה זרבי, אך שער עצמי של הבלם פדריקו בארבה בדקה ה-45 הכריע את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי