ראמוס חיובי לקורונה. מה מתכנן פרס לאחר שנבחר שוב לנשיאות?

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחרי וראן, המועדון הודיע כי הבלם נמצא חיובי לנגיף. הנשיא המכהן נבחר לקדנציה נוספת, בספרד ניתחו את תכניותיו להמשך, כולל אמבפה, הולאנד וזידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הודיעה הבוקר (שלישי) כי קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס, נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה האחרונה שערך. הבלם, שנעדר ממשחקיה האחרונים של הקבוצה בעקבות פציעה שספג בפגרת הנבחרות, הוא השחקן השני בקבוצה שנדבק בנגיף בתקופה האחרונה, לאחר שחברו להגנה רפאל וראן התגלה כחיובי בבוקר המשחק הראשון מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות.

בינתיים, נקבע כי הנשיא פלורנטינו פרס ימשיך לפחות עד 2025 לאחר שאף מועמד אחר לא הגיש מועמדות רשמית לתפקיד. עם פתיחתה של הקדנציה החדשה, ב"מארקה" ניתחו את התכניות של הנשיא בן ה-74 בכל הנוגע לצד המקצועי, כלכלי, ולשיפוץ האצטדיון.

האתגר העיקרי של פרס בתקופה הקרובה יהיה להגיע ליציבות כלכלית. עולם הכדורגל הושפע רבות ממגפת הקורונה, וכך גם אלופת ספרד, שלא החתימה בקיץ האחרון אפילו שחקן אחד, לראשונה מאז 1980. עם זאת, למגפה היו גם יתרונות: העתקת משחקי הבית למגרש האימונים אפשרה את האצת שיפוץ אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, כשהעבודות צפויות להסתיים בשנה הבאה. בינתיים, ה"בלאנקוס" מחפשים את האיזון הכלכלי, שצפוי להגיע עם חזרת האוהדים למגרשים, ובעקבות כך יוכל פרס לחזור ולפעול בשוק ההעברות.

מבחינה מקצועית, פרס מעוניין לשחזר את פרויקט ה"גלאקטיקוס" שהוביל ב-2009 עם ההחתמות של כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה וצ'אבי אלונסו. בגרסת 2021, השמות החמים והמבוקשים ביותר הם ללא ספק קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן וארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד. הצרפתי נמצא בראש סדר העדיפויות, והעובדה שהוא מסרב לחדש את חוזהו שנגמר ב-2022 עשויה להפוך את החתמתו לפשוטה יותר ביחס לחלוץ הנורבגי.

אמבפה מרגיש שבבירת צרפת הוא לא יוכל להפוך למנהיג של הקבוצה כל עוד ניימאר נמצא. הצרפתי, שמגיל צעיר חלם ללבוש את המדים הלבנים, בחר בפריזאים על פני ריאל ב-2017 כי לא רצה לעבור לאלופת אירופה דאז בשלב מוקדם מדי עבורו. מנגד, להולאנד יש סעיף שחרור מדורטמונד בסך 75 מיליון יורו, אך הוא נכנס לתוקף רק ב-2022. בינתיים, המועדון הגרמני לא הציב מחיר על החלוץ, ומבחינתם הוא לא עומד למכירה. לאור ההתעניינות, לא רק מצידה של ריאל, ייתכן כי הצהובים-שחורים יאלצו לשקול שנית את צעדיהם.

קיליאן אמבפה. יגיע לספרד? | Sebastian Widmann – UEFA/UEFA via Getty Images

לצד מטרות הרכש הנוספות, דויד אלאבה מבאיירן מינכן ואדוארדו קמאבינגה מראן, במדריד מתעסקים גם בסוגיית הארכת החוזה של ראמוס. עתידו של הקפטן לוט בערפל, וכרגע לא נראה שיש התפתחות במגעים. שחקן נוסף שמסיים חוזה הוא לוקאס ואסקס. השחקן זכה להתעניינות מקבוצות רבות והיה בדרך לעזוב את מועדון נעוריו, אך ייתכן שהקלפים ייטרפו לאחר שנפצע בקלאסיקו וגמר את העונה.

ריאל מדריד מעוניינת לצאת לדרך חדשה, אך בו זמנית רוצה להישען על הבסיס הקבוצה שמצליחה העונה כנגד כל הסיכויים, ולמרות כל הפציעות, להיאבק על האליפות ועל ליגת האלופות בהובלתו של זינדין זידאן. עתידו של "זיזו" גם כן לא ברור, וזו גם סוגיה שהנשיא יצטרך להתייחס אליה בעתיד הקרוב. במצב הנוכחי, נדמה שרק שני אנשים יודעים מה יעלה בעתידו של המאמן הצרפתי – זידאן ופרס.

זינדין זידאן | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי