עוד מכה לריאל מדריד: ואלוורדה נחשף לחולה קורונה ונכנס לבידוד

פדריקו ואלוורדה. נכלל בסגל למרות הפציעה בקלאסיקו | Angel Martinez/Getty Images

אם הסגל של זידאן לא מספיק קצר לאור ההיעדרויות של ראמוס, וראן, מנדי, קאסמירו, נאצ'ו, הזאר וקרבחאל, ערב המשחק מול חטאפה נודע שגם הקשר האורוגוואי לא יעמוד לרשותו ובספק לשני המשחקים בהמשך השבוע

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הצרות בריאל מדריד רק הולכות ומצטברות. ערב המשחק מול חטאפה (ראשון, 22:00) וכשהבלאנקוס גם כך בסגל חסר מאוד ומתבססים בסגל הרחב על לא מעט שחקנים צעירים, מסתבר שנגיף קורונה ממשיך להכות בקבוצה.

אחרי שרפאל וראן וסרחיו ראמוס נמצאו חיוביים לנגיף, הבוקר אישרה הקבוצה שגם הקשר פדה ואלוורדה נדרש להיכנס לבידוד לאור חשיפה לחולה מאומת והוא ייעדר הערב מהמשחק ונמצא בספק גדול גם לשני המשחקים הבאים, ביום רביעי נגד קאדיס ובשבת מול ריאל בטיס, בכפוף לתוצאות בדיקה שיעבור.

הקשר האורוגוואי מצטרף כאמור לשני הבלמים שנדבקו ולפצועים לוקאס ואסקס ופרלאן מנדי ולמושעים קאסמירו ונאצ'ו – מה שאמור לסלול הערב את דרכו של הבלם הצעיר ויקטור צ'וסט מריאל קסטיליה להופעת בכורה בהרכב במסגרת הליגה. יש לציין שוואלורדה נמצא שלילי בבדיקה שעבר מאז נחשף אתמול, אולם נדרש להיכנס לבידוד.

מהסגל הערב ייעדר גם אדן הזאר, על אף שהוא מתאמן בשבועיים האחרונים אחרי שהתאושש מפציעה נוספת וגם המגן דני קרבחאל טרם החלים וייעדר גם כן על אף ששב לאימונים בימים האחרונים.

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי