זידאן: "יש לנו זכות לשחק בחצי גמר ליגת האלופות. זה אבסורד"

זינדין זידאן | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מאמן ריאל מדריד התייחס לסערת הסופרליג לפני משחק הבית נגד בטיס. ראמוס, קרוס, מודריץ', מנדי ו-ואלוורדה בחוץ, הזאר צפוי לחזור לסגל. וגם: שון וייסמן, שנעדר לאחרונה עקב פציעה, עשוי לחזור לסגל לקראת קאדיס

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד חזרה אתמול (חמישי) לפסגת הליגה הספרדית, אך ריאל מדריד תוכל לשוב מחר מחדש למקום הראשון, לפחות באופן זמני, אם תנצח בביתה את בטיס ב-22:00. מלבד הקרב של הבלאנקוס, שלושה משחקים נוספים ייערכו מחר ב'לה-ליגה', כאשר במוקד נמצא שון וייסמן, ששב לאימונים מלאים ועשוי לחזור לסגל ויאדוליד מול קאדיס (17:15). כמו כן, ולנסיה תפגוש את אלאבס (19:30) ואלצ'ה תתמודד מול לבאנטה (15:00).

ריאל מדריד – בטיס (22:00)

הבלאנקוס שבו לנצח במחזור האחרון כאשר גברו רק ביום רביעי האחרון 0:3 על קאדיס, שהעלה אותם זמנית לפסגה. גם מחר הם יעלו זמנית למקום הראשון אם ישיגו שלוש נקודות, ולאחר מכן יקוו לאיבוד נקודות של אתלטיקו ושל ברצלונה, שיפגשו ביום ראשון את אתלטיק בילבאו ו-ויאריאל בהתאמה.

זינדין זידאן דיבר במסיבת העיתונאים לפני ההתמודדות והתייחס גם לסערת הסופרליג: "יש לנו את הזכות לשחק בחצי גמר ליגת האלופות. זה אבסורד, ואנחנו נערכים למשחק", תקף הצרפתי והוסיף: "אנחנו מתכוננים למפגש קשה מול בטיס. הם משחקים כדורגל קשוח וסולידי. כל המשחקים שנותרו עד תום העונה יהיו מאתגרים, נעשה כמיטב יכולתנו".

אדן הזאר | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

כידוע, מאמן אלופת ספרד מתמודד עם מכת היעדרויות בלתי נגמרת. טוני קרוס ייעדר משחק שלישי ברציפות, כאשר גם לוקה מודריץ' לא ישחק. פרלאן מנדי, פדריקו ואלוורדה ולוקאס ואסקס לא זמינים גם הם. סרחיו ראמוס, שהחלים מקורונה וחזר להתאמן, עדיין לא יכול לשחק. הבשורות החיוביות מגיעות מכיוונו של אדן הזאר, ששב לאימונים וייכלל בסגל. זידאן צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר דני קרבחאל ומרסלו ישחקו באגפים.

ויאדוליד – קאדיס (17:15)

שון וייסמן נפצע בקרסול במהלך המשחק האחרון של נבחרת ישראל בפגרת הנבחרות, ב-1:4 על מולדובה. הדבר גרם לו להחמיץ את ברצלונה, אך לאחר מכן הוא שב וקיבל כמה דקות נגד גרנאדה. במחזור האחרון מול אלצ'ה הוא שוב נעדר בגלל אותה פגיעה בקרסול, אך אתמול החלוץ שוב לאימונים מלאים. וייסמן עשוי להיכלל מחר בסגל ויאדוליד, עבורה זהו קרב קריטי, שכן היא נלחמת על חייה בליגה ורחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

משחקים נוספים

אלצ'ה – לבאנטה (15:00)
ולנסיה – אלאבס (19:30)

שון וייסמן באימון ויאדוליד | האתר הרשמי של ויאדוליד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי