וייסמן בישל, רק 1:1 לוויאדוליד שמתחת לקו האדום

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל שב להרכב אחרי שלושה משחקים ושלח מסירה גדולה לאוסקר פלאנו, אלא שהקבוצה של סרחיו ספגה בדקה ה-64 מרגלי קאלה והשיגה נקודה בלבד - משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. בהמשך: ריאל מארחת את בטיס

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בספרד יצא לדרך הערב (שבת) עם לא פחות מארבעה משחקים. ויאדוליד הובילה נגד קאדיס כששון וייסמן בישל אך סיימה רק בתיקו 1:1 ומצבה בתחתית קשה. במשחק המוקדם, אלצ'ה גברה 0:1 על לבאנטה והשיגה נקודות יקרות במאבקי התחתית. מאוחר יותר ולנסיה חילצה 1:1 נגד אלאבס וב-22:00 המשחק המרכזי של היום, ריאל מדריד תפגוש את בטיס ותוכל להעפיל לפסגה לפחות זמנית. אדן הזאר נכלל בסגל.

ויאדוליד – קאדיס 1:1

הקבוצה של סרחיו גונזאלס עדיין נמצאת בצרות-צרורות במאבקי התחתית עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון שהותיר אותה מתחת לקו האדום בפער של נקודה מחוף מבטחים. שון וייסמן חזר להרכב אחרי שלושה משחקים וגילה יכולת טובה במחצית הראשונה אבל גם זה לא הספיק.

בדקה ה-12 החלוץ עצר על החזה באומנות ובעט חזק אך נעצר על ידי השוער. כעבור שתי דקות הוא כבר סיפק בישול נהדר לאוסקר פלאנו שכבש את שערו השביעי בכל המסגרות, 0:1 לוויאדוליד. זה היה הבישול השני של וייסמן בליגה והשלישי בכל המסגרות העונה.

שון וייסמן, אוסקר פלאנו | Octavio Passos/Getty Images

אם הייתה מנצחת, ויאדוליד הייתה מעפילה למקום ה-15 בטבלה אלא שההגנה שלה נרדמה בדקה ה-64 והיא שילמה על כך מחיר יקר. בלם קאדיס מרקוס מאורו נבלם על ידי השוער רוברטו חימנס אלא שחואן קאלה היה במקום הנכון ובזמן הנחוק כדי לדחוק לרשת. בדקה ה-79 וייסמן סיים את חלקו במשחק כשהוחלף בקינן קודרו. במחזור הבא תפגוש ויאדוליד את אתלטיק בילבאו.

אלצ'ה – לבאנטה 0:1

העולה החדשה השיגה ניצחון ראשון מאז המחזור ה-26 ותקוותיה לשרוד בליגה. החלוץ לוקאס בויה היה זה שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-32 אחרי בישול של טטה מורנטה. זה היה שערו השישי העונה בליגה והשביעי בכל המסגרות. לבאנטה מנגד במשבר גדול עם הפסד שלישי רצוף וחמישי בששת המשחקים האחרונים.

ולנסיה – אלאבס 1:1

העטלפים חילצו תיקו שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ו-11 מתחילת העונה נגד הקבוצה הבאסקית. המארחת כבשה ראשונה בדקה ה-84 מרגלי ג'ון גידטי השבדי, אך כעבור שלוש דקות חאבי לופס בן ה-19 הותיר את המארחת  בעשרה שחקנים וגאיה ניצל זאת עם שער שוויון מאוחר בדקה ה-89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי