לא מצליחה לייצר המשכיות: רק 0:0 מתסכל לריאל מדריד נגד בטיס

אדן הזאר מאוכזב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

רגע לפני המשחק הראשון נגד צ'לסי בליגת האלופות, הבלאנקוס שוב מעדו בליגה והתרחקו מעט מחלום האליפות בתום העונה. הזאר ומודריץ' חזרו מפציעות, רודריגו שלח כדור למשקוף, קורטואה סיפק הצלה נהדרת

(גודל טקסט)

את השבוע הנוכחי פתחה ריאל מדריד עם 0:0 מאכזב עבורה נגד חטאפה, אך לאחר מכן היא הצליחה לחזור לעצמה עם ניצחון מול קאדיס. הערב (שבת) הבלאנקוס שוב בעטו בדלי עם תיקו מאופס בבית נגד בטיס, במשחק שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על מאבק האליפות.

זינדין זידאן נאלץ פעם נוספת להתמודד עם סגל חסר מאוד, כאשר להתמודדות היום הוא הגיע ללא טוני קרוס, סרחיו ראמוס, לוקאס ואסקס ופרלאן מנדי הפצועים, כמו גם פדריקו ואלוורדה שנמצא בבידוד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לשמחתו של המאמן הצרפתי, הוא קיבל בחזרה את לוקה מודריץ' ואדן הזאר, אך גם הם לא הצליחו לעזור לקבוצה להשיג את הניצחון.

ריאל שוב נשענה על היכולת של מרקו אסנסיו, איסקו ורודריגו, אשר פתחו בהרכב ותמכו בקארים בנזמה במרכז ההתקפה. הברזילאי הצעיר היה השחקן הקרוב ביותר לשער לאחר שניסה להרים כדור למרכז הרחבה ופגש את המשקוף של קלאודיו בראבו. לאחר מכן, ויניסיוס עלה לכר הדשא ושוב הראה כמה יכולות אישיות טובות יש לו, אך גם כמה הוא לוקה בפעולה האחרונה.

קארים בנזמה מאוכזב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מן העבר השני, בטיס שנאבקת על הכרטיס לאירופה בסיום העונה, הגיעה למשחק ללא הכוכב הגדול ביותר שלה נביל פקיר, שהורחק במחזור הקודם ופספס את המשחק בבירת ספרד. בכל זאת, האנדלוסים בהחלט יכולים לצאת מאוכזבים ממדריד, לאחר שלא הצליחו לכבוש שער מול ריאל בהרכב חסר במיוחד, ובמיוחד לאור החמצה גדולה של בורחה איגלסיאס מול טיבו קורטואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי