בלם ריאל מדריד לשעבר הודה בשיתוף פורנוגרפיית ילדים וקטינים

כריסטוף מצלדר | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

אחרי שנתפס כבר בספטמבר האחרון, מצלדר בן ה-40 התייצב בבית המשפט בדיסלדורף והביע חרטה: "מתנצל בפני כל הקורבנות. אשא כל חיי באשמה שגרמתי". הדיונים ימשיכו גם בחודש מאי, עשוי לקבל עד 12 חודשי מאסר על תנאי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כריסטוף מצלדר, בלם ריאל מדריד ונבחרת גרמניה לשעבר, נתפס בחודש ספטמבר האחרון כאשר הוא מחזיק חומרים של פורנוגרפיית קטינים. היום (חמישי) הודה שחקן העבר בבית המשפט כי הוא שיתף 18 קבצים פורנוגרפיים של קטינים וילדים באינטרנט.

מצלדר בן ה-40 התנצל בפני קורבנות ההתעללות המינית ואמר בבית המשפט בדיסלדורף: "אקבל עליי כל עונש. מתנצל בפני קורבנות כל האלימות המינית. אני אשא כל חיי באשמה שגרמתי לחברה בשל המעשים המרושעים האלו".

הדיון המשפטי על מעשיו של מצלדר ימשיכו גם בחודש מאי הקרוב, כאשר בגרמניה מעריכים שהוא עשוי לקבל עד 12 חודשי מאסר על תנאי. במכשיר הטלפון הנייד של הנאשם נמצאו כ-300 קבצים פורנוגרפיים של קטינים וילדים, אך הוא הכחיש שבוא הבעלים שלהם וטען שהם ניתנים להשגה באינטרנט.

מצלדר בימיו כשחקן נגד ברצלונה | Jasper Juinen/Getty Images

בנוסף, עורך דינו של מצלדר הבהיר כי המיוצג שלו נכח השבוע בטיפול שיעזור לו עם "נושאים מסוימים כגון מיניות או התמודדות עם נשים במצבים מסוימים". בדיון עצמו הוא גם טען: "הנאשם מביע חרטה על מעשיו ומזועזע מהחיים הכפולים שהיה מנהל בעבר. חשוב להבהיר מעל כל צל של ספק, הכל נעשה במחשב. הוא לא פדופיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי