אסור למצמץ לרגע: הזאר בתמונת ה-11, סוארס יחזור להרכב אתלטיקו

אדן הזאר | Denis Doyle/Getty Images

מאבק האליפות בספרד רותח: בצל מכת הפציעות, הקשר הבלגי של ריאל מדריד עשוי לקבל את הקרדיט מזידאן מול אוסאסונה בשבת ב-22:00, סרחיו ראמוס עדיין לא חזר לסגל. האורוגוואי יפתח אצל סימאונה מול אלצ'ה (17:15)

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 של הליגה הספרדית נסגר אתמול (חמישי) עם בשורה טובה מבחינת אתלטיקו וריאל מדריד – ברצלונה הפסידה לגרנאדה. כבר מחר ייפתח המחזור ה-34, כאשר שתי הקבוצות מהבירה יפגשו יריבות נחותות מהן וינסו לצבור נקודות נוספות במאבק האליפות הלוהט. הבלאנקוס יארחו ב-22:00 את אוסאסונה, בעוד הקולצ'ונרוס יתארחו אצל אלצ'ה (17:15). כמו כן, אייבר תפגוש את אלאבס וריאל סוסיאדד את הואסקה.

כרגע המצב בצמרת הטבלה הוא כזה: אתלטיקו ראשונה עם 73 נקודות, ריאל שנייה עם 71 נקודות, ברצלונה שלישית עם 71 נקודות גם היא, וסביליה נמצאת אף היא בתמונת האליפות, כשהיא ממוקמת במקום הרביעי עם 70 נקודות. בקופה נותרו עוד 15, ובמחזור ה-35 אתלטיקו ובארסה ייפגשו ראש בראש.

ריאל מדריד – אוסאסונה (22:00)

הבלאנקוס התבשרו אתמול שדני קרבחאל גמר את העונה והמגן הימני הצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה שכוללת גם את פדריקו ואלוורדה, פרלאן מנדי ולוקאס ואסקס. גם סרחיו ראמוס ייעדר, על אף שחזר לאימונים. לקבוצה של זינדין זידאן מצפה באמצע השבוע, ביום רביעי, מפגש סופר חשוב מול צ'לסי בגומלין חצי גמר ליגת האלופות אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, וייתכן שהמאמן יבצע רוטציה קלה בהתאם למצב הלא פשוט בסגל.

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מי שעשוי להרוויח מהמצב הוא אדן הזאר, שנמצא בתמונת ההרכב. השאלה הגדולה הנשאלת היא האם הקשר הבלגי יוכל לשחק באופן רציף עד סוף העונה, וספק אם מישהו יהמר על כך, אך אולי דווקא ממנו תבוא הישועה לריאל מדריד. שחקן נוסף שעשוי לפתוח הוא איסקו, שגם הוא לא מקבל יותר מדי קרדיט העונה, וגם כשמקבל לא מספק תפוקה.

אלצ'ה – אתלטיקו מדריד (17:15)

דבר אחד בטוח – אם האליפות לא תהיה של הקולצ'ונרוס בסוף העונה – הם יהיו פראיירים. הרגיש לאורך העונה שזה כבר בידיים שלהם, אך עם הזמן עם דעכו, הפכו לא יציבים, במחזור הקודם הפסידו לאתלטיק בילבאו, ומחר הם חייבים לחזור לנצח, כי העונה הזו חייבת להסתיים עם תואר מבחינתם. בטח ובטח שריאל מדריד וברצלונה צפויות להתחזק משמעותית בקיץ ובעונה הבאה על הנייר המאבק אמור להיות קשה הרבה יותר.

דייגו סימאונה צריך יותר מהכל אולי את לואיס סוארס בשיאו. החלוץ חזר במחזור הקודם מפציעה ועלה מהספסל ל-31 דקות, ומחר הוא יחזור ל-11 של אתלטיקו מול היריבה מהמקום ה-18, עליה הקבוצה מבירת ספרד אמורה לגבור ללא יותר מדי קושי, אך בכדורגל כמו בכדורגל שום דבר לא בטוח. ז'ואאו פליקס צפוי להתחיל על הספסל בזמן שאנחל קוראה ישחק בחוד.

לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי