מאמן ויאדוליד: "חושבים שווייסמן לא מתאים לי, אך זה לא המצב"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

הישראלי שכבש במחזור האחרון צפוי להמשיך בהרכב כשקבוצתו תארח את בטיס בראשון, בתקווה להתקרב צעד נוסף להישארות בליגה. מאמנו שלח מסר: "הוא שיחק הרבה דקות, כשהחלפתי אותו זה היה בגלל עייפות"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה והיא נמצאת מעל הקו האדום, במאזן נקודות שווה לזה של אלצ'ה המדורגת 18, ויאדוליד של שון וייסמן תארח מחר (ראשון, 15:00) את בטיס בתקווה לאסוף לפחות נקודה שתקרב אותה להבטחת ההישארות בליגה הספרדית הבכירה. קל זה לא יהיה, שכן היריבה נמצאת במקום השישי ועדיין נלחמת על כרטיס מובטח לליגה האירופית. המאמן סרחיו גונסאלס דיבר היום לקראת המשחק והתייחס, בין השאר, לחלוץ הישראלי שלו.

"גם אם אתם חושבים שהוא לא מתאים לתכניות שלי, זה לא המצב והוא שחקן ששיחק הרבה דקות", אמר סרחיו על וייסמן, "כשהחלפתי אותו זה היה בגלל עייפות. אנחנו רוצים את הכי טוב בשביל הקבוצה. אם נראה שיש לו אנרגיות, הוא ישלים 90 דקות".

למעשה, מדבריו של המאמן משתמע כי וייסמן יפתח בהרכב פעם נוספת, לאחר שביום רביעי האחרון חילץ נקודה עבור ויאדוליד עם שער שוויון בדקה ה-85, שקבע 2:2 נגד אתלטיק בילבאו. קבוצתו של הישראלי סופרת שבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון בליגה, כאשר גם בפעם האחרונה שבה סיימה משחק עם שלוש נקודות, היה זה וייסמן שהבקיע את אחד משני השערים.

וייסמן צפוי להמשיך בהרכב | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images
עוד באותו נושא: סרחיו גונסאלס, שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי