לא מוותרת: 0:2 קשה לריאל מדריד על אוסאסונה

שחקני ריאל מדריד חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס לא נתנו לאתלטיקו לברוח והשיגו ניצחון חשוב בזכות שערים מאוחרים: מיליטאו נגח לרשת אחרי בישול של איסקו (76) וכעבור ארבע דקות קאסמירו הכפיל עם לא מעט מזל. הזאר פתח ובלט. הפער מהפסגה: שתי נקודות

(גודל טקסט)

חלום האליפות של ריאל מדריד עדיין בחיים. לאחר הניצחון הדרמטי של אתלטיקו מדריד על אלצ'ה, אלופת ספרד, שהגיעה למשחק בכושר רע, ידעה שכדי להישאר במאבק היא חייבת לגבור על אוסאסונה. זה היה קשה ובדקות רבות נראה היה שהבלאנקוס יסיימו בתיקו מאופס שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים, עד שלזינדין זידאן היה גיבור בלתי צפוי – אדר מיליטאו. הבלם הברזילאי שהפך לשחקן הרכב בתקופה האחרונה, נגח מכל הלב לרשת בדקה ה-76 אחרי קרן נהדרת של איסקו.

על אף גומלין חצי גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי ברביעי, זידאן בחר בהרכב חזק מאוד למעט המנוחה שקיבלו טוני קרוס ולוקה מודריץ'. הבלאנקוס שיחקו בהרכב התקפי במיוחד עם מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה וגם אדן הזאר שפתח ב-11 לראשונה מאז ה-30 בינואר ונראה לא רע במחצית הראשונה אך לא הצליח לכבוש את השער היקר.

הזאר פרץ נהדר בדקה הרביעית אך בעט ממצב נוח מעל השער. בהמשך הוא נעצר פעמיים על ידי השוער סרחיו הררה, גיבור המחצית הראשונה, שהתעופף והדף גם נגיחה אדירה של הבלם אדר מיליטאו. ריאל איימה על השער 13 פעמים במחצית הראשונה – שיא עונתי שלה, ונותרה מתוסכלת.

אדן הזאר | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images
סרחיו הררה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

גם האורחת ממרכז הטבלה הייתה מסוכנת. שגיאה גדולה של מיליטאו כמעט הסתיימה בשער עצמי אך קורטואה חזר לאחור בזמן וגם הדף הגבהה מסוכנת של מאנו סאנצ'ס שכמעט נכנסה. צ'ימי אווילה שפתח בהרכב במפתיע אחרי פציעה ארוכה מאוד, כבש בנגיחה רגע לפני ההפסקה, אך נפסל בצדק בשל נבדל קטנטן.

במחצית זידאן ביצע חילוף כפוי כשהכניס את נאצ'ו פרננדס במקומו של רפאל וראן שנפגע ברגלו. רודריגו המחליף כמעט העלה חיוך על פניו של זידאן כשבדקה ה-67 שלח בעיטה חדה מחוץ לרחבה אך פספס במעט את המסגרת. כעבור חמש דקות הזאר הוחלף ונכנס במקומו איסקו. אותו איסקו, כאמור, בישל את שער הניצחון.

עשר דקות לסיום לבלאנקוס היה גם לא מעט מזל. בנזמה שלא בלט, התקדם באין מפריע וניסה למסור, הכדור פגע בקאסמירו וחד לרשת וסגר עניין. המחזור הבא, מחזור מספר 35, יכול להיות המפתח מצד הבלאנקוס. המוליכה אתלטיקו תתארח בקאמפ נואו נגד ברצלונה וליאו מסי וזידאן ירצה לנצח את סביליה הרביעית ולהשתלט על הפסגה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

המחזור הבא, מחזור מספר 35, יכול להיות המפתח מצד הבלאנקוס. המוליכה אתלטיקו תתארח בקאמפ נואו נגד ברצלונה וליאו מסי וזידאן ירצה לנצח את סביליה הרביעית ולהשתלט על הפסגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי