אתלטיקו מדריד ניצלה? בספרד טוענים שהגיע פנדל חוזר לאלצ'ה

מרקוס יורנטה ויאן אובלק | Aitor Alcalde/Getty Images

הקולצ'ונרוס ניצחו 0:1 משער של יורנטה והשיגו שלוש נקודות מחוץ לבית לראשונה מאז פברואר, שמרו על הפסגה וכעת יצטרכו לעבור בשלום את המשחק בקאמפ נואו נגד ברצלונה. האם אובלק עבר על החוקה בדקה ה-90 ולא נענש?

(גודל טקסט)

"ארבעה משחקים מהחלום" נכתב הבוקר (ראשון) בעיתון "אס", אחרי שאתלטיקו מדריד השיגה 0:1 הכי דרמטי שיש על אלצ'ה ושמרה על הפסגה. הקולצ'ונרוס ניצלו לאחר שאלצ'ה החמיצה פנדל בתוספת הזמן של ההתמודדות ושמרו על פער שתי נקודות מריאל מדריד, אבל בשבת הם יתארחו בקאמפ נואו אצל ברצלונה וזה בהחלט יכול להיות המשחק שיכריע את גורל האליפות, או לכל הפחות יצמצם אותו למאבק בין שתי קבוצות.

זה היה ניצחון חוץ ראשון של אתלטיקו מדריד מחוץ לבית מאז ה-28 בפברואר ובשבת כאמור היא תתארח בברצלונה במשחק חוץ שלישי רצוף, אבל אם היא תנצח בקאמפ נואו או אפילו תסיים בתיקו וריאל מדריד לא תנצח, המשמעות היא שאתלטיקו תמשיך להיות תלויה בעצמה בשלושת מחזורי סיום העונה – שניים מהם בבית מול סוסיאדד ואוססונה ומחזור הסיום בחוץ נגד ויאדוליד שנלחמת על חייה.

ב"מארקה" בחנו מקרוב את הפנדל שנשרק לזכות אלצ'ה בתוספת הזמן וגם שוחחו עם שופט העבר חואן אנדוחאר אוליבר, שטען כי הייתה צריכה להיפסק בעיטה חוזרת לאחר ההחמצה: "אובלק לא דרך על הקו ועבר על החוק, צריך היה לבעוט את הפנדל מחדש".

מחוץ לקו? אובלק בפנדל נגד אלצ'ה | צילום מסך

באתלטיקו נשאלו על כך לאחר המשחק, אולם התעמלו באלגנטיות והמאמן דייגו סימאונה אמר: "בכלל לא היה צריך להישרק פנדל, לא הייתה נגיעת יד". הקשר מרקוס יורנטה הוסיף: "לא צפיתי בהילוך חוזר של האירוע, אבל לא ראיתי נגיעת יד ואני לא חושב שצריך היה לשרוק. אני גם לא מאמין במזל וידענו שניצחון הוא בגדר חובה אז טוב שעמדנו במשימה".

ובחזרה לסימאונה. המאמן נשאל אם אתלטיקו היא הפייבוריטית לזכייה ואמר: "אנחנו לא חושבים על שום דבר, אלא צריכים לעשות בכל משחק מחדש. אנחנו מאושרים, חגגנו את החמצת הפנדל כמו שער ואני מאוד אופטימי. זה היה ניצחון חשוב".

יורנטה חוגג שער יתרון, שהפך לשער ניצחון | Aitor Alcalde Colomer/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי