הכל זה מלמעלה: שער שווייסמן הקדיש לנספים במירון נפסל, אך הוא כבש שוב

שון וייסמן חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הישראלי מצא את הרשת וציין זאת במחווה ל-45 ההרוגים באסון, אולם ה-VAR ביטל בעקבות נבדל. במחצית השנייה, הוא נגח פנימה והחזיר את ויאדוליד מפיגור ל-1:1 מול בטיס, בדרך להעלות את מאזנו לשישה שערי ליגה בספרד

קבוצות: ויאדוליד בטיס
(גודל טקסט)

ויאדוליד המשיכה היום (ראשון) במאבק שלה נגד הירידה לליגה הספרדית השנייה וסיימה ב-1:1 נגד בטיס במסגרת המחזור ה-34, כאשר שון וייסמן שוב הציל אותה מהפסד עם שער שוויון בדקה ה-68, אך עוד הרבה לפני כן הישראלי עשה מעשה מרגש הרבה יותר. החלוץ מצא את הרשת בדקה העשירית והקדיש את השער לנספים באסון הר מירון, כשסימן באצבעותיו ארבע וחמש – זכר ל-45 ההרוגים במאורע המצער שהתרחש בסוף השבוע שעבר. לצערו, אותו שער נפסל לאחר בדיקת VAR בעקבות נבדל, אך הפיצוי הגיע במחצית השנייה.

19 דקות לאחר שאייטור גרסיה העלה את בטיס ליתרון, וייסמן נגח פנימה וחילץ נקודה יקרה עבור הסגולים-לבנים, שהצליחו להשאיר במרחק נקודה מעל הקו האדום למרות הניצחון המפתיע של הואסקה אתמול. את השער החוקי וייסמן פשוט בחר שלא לחגוג.

מאזנו של הישראלי בליגה הספרדית העונה עומד על שישה שערים. אגב, זהו המחזור השני ברציפות שבו שופט הווידאו פוסל שער שלו ובהמשך החלוץ כובש שער כשר לחלוטין. בשבוע שעבר, כזכור, זה קרה נגד בילבאו וגם אז וייסמן עזר לוויאדוליד לסחוט 2:2 ולהימנע מהפסד. הקבוצה סופרת ארבע תוצאות תיקו רצופות, בעוד בטיס סיימה את ששת המשחקים האחרונים שלה בחלוקת נקודות.

תוצאות נוספות:

ויאריאל – חטאפה 0:1
גרנאדה – קאדיס 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי