הרכש הראשון: דויד אלאבה סגר בריאל מדריד

דויד אלאבה | Lars Baron/Getty Images

בספרד בטוחים: "נסגרה ההחתמה הראשונה לעונה הבאה, רק עניין של זמן עד שתהיה הודעה רשמית". שחקן באיירן מינכן יגיע בהעברה חופשית וירוויח 12 מיליון יורו לעונה. ראמוס עדיין מתעקש על חוזה לשנתיים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מאוד עסוקה בימים אלו. הבלאנקוס נאבקים על אליפות ספרד ושיפרו את עמדתם אחרי הניצחון על אוסאסונה אתמול (שבת), ובנוסף, הקבוצה מתכוננת לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי, אשר ייערך ביום רביעי. הקבוצה של זינדין זידאן תגיע לסטמפורד ברידג' אחרי 1:1 במשחק הראשון בין הקבוצות ותנסה להעפיל לגמר, אולי בדרך לזכייה ה-14 בתולדותיה המפעל הכי יוקרתי באירופה.

למרות כל המאבקים, בריאל כבר עוסקים חזק בעונה הבאה, ועל פי דיווח שהתפרסם היום בספרד – דויד אלאבה סגר את כל תנאיו, יחתום בקבוצה ובקרוב גם תצא הודעה רשמית על כך. על פי ה"AS", הכל סגור ושום דבר לא ימנע את המעבר של שחקן ההגנה של באיירן מינכן לבירת ספרד.

אלאבה יגיע בחינם, כידוע, אחרי שכבר הודיע שלא יאריך את חוזהו בבוואריה, אשר מסתיים בסיום העונה הנוכחית. "ריאל כבר סגרה את ההחתמה הראשונה שלה לעונה הבאה, זה רק עניין של זמן עד שתהיה הודעה רשמית", נכתב בתקשורת הספרדית, שם מבהירים שהכל סגור והאוסטרי בן ה-29 ישחק בעונה הבאה אצל הבלאנקוס.

אלאבה עם טוני קרוס. ישתפו פעולה? | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

אלאבה שחקן מאוד רב גוני, שיכול לשחקן גם כמגן שמאלי, גם כבלם (העמדה בה הוא משחק בשתי העונות האחרונות) וגם כקשר, עמדה בה שיחק בעיקר במדי נבחרת אוסטריה. אין ספק ששחקן כמותו היה יכול לעזור מאוד העונה לריאל מדריד, שלאורך העונה סובלת מלא מעט פציעות שונות ומשונות.

השכר אותו אלאבה ירוויח עומד על 12 מיליון יורו נטו לעונה. לשם השוואה, סרחיו ראמוס מרוויח 12.5 מיליון יורו נטו לעונה. הקפטן טרם חתם על הארכת חוזהו, שמסתיים בסוף העונה, ועתידו עדיין לא ברור. ראמוס בן ה-35 ממשיך להתעקש לקבל חוזה לשתי עונות, בעוד ריאל רוצה להחתימו לעונה אחת בלבד.

סרחיו ראמוס | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי