"התחמקות חשודה": בריאל מתחילים לעכל את האפשרות שזידאן יעזוב

זינדין זידאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

לאחר ההדחה מחצי גמר הצ'מפיונס, בספרד עסקו בעתיד המאמן: "הוא לא סיפק למועדון אף רמז חיובי על כך שימשיך", נכתב ב"אס" שם נטען כי לתצוגת הנפל נגד צ'לסי ישנה השפעה והשחקנים מתחילים להרגיש את הפרידה בקיץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר שריאל מדריד הפסידה 2:0 לצ'לסי והודחה אתמול (רביעי) בחצי גמר ליגת האלופות, זינדין זידאן ספג לא מעט ביקורות על בחירותיו השונות. שחקן העבר של הבלאנקוס, פדג'ה מיאטוביץ', טען כי המאמן "טעה בהכל". כעת, לריאל נותר להילחם רק על תואר האליפות כשהיא מדורגת במקום השני בטבלה. אולם, מה שמעסיק את האוהדים אפילו יותר – מה יהיה בעונה הבאה, האם המאמן ימשיך?

זידאן לא מפזר את הערפל. הוא מחזיק בחוזה בריאל מדריד עד 2022 ובשבוע שעבר דווח כי פלורנטינו פרס רוצה להחתימו עד 2024 (ללא קשר האם יזכה בתואר או לא) וינסה לשכנעו להמשיך בזכות הבטחה שיקבל סמכות לקביעת מדיניות רכש, אך אף אחד לא יודע מה יהיה. "התחמקות חשודה", נכתב ב"אס" הבוקר. "אף אחד לא יודע מה עובר בראש שלו. הוא משאיר את עתידו באוויר. השמועות על עזיבתו בסוף העונה מתחילות".

כשנשאל לאחר המשחק האם הוא ילחם שוב עם ריאל על זכייה במפעל, התחמק כמו תמיד ואמר: "אני לא חושב על זה. אני חושב על זכייה באליפות ספרד. נראה בהמשך". הצרפתי לא סיפק לאנשי המועדון אף אמירה אופטימית או רמז לכך שיישאר. מעבר לכך, נכתב כי במועדון מתחילים להבין כי האפשרות שיעזוב כפי שקרה ב-2018 בעלת סיכויים גבוהים. הפעם הוא יעשה זאת ללא זכייה בליגת האלופות.

זינדין זידאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

זו ללא ספק הייתה העונה הקשה ביותר עבור זידאן שחרב הפיטורים, לפחות לפי התקשורת – היה סביב צווארו לא אחת. ריאל הייתה בסכנת הדחה מליגת האלופות אחרי שהפסידה פעמיים לשחטאר דונייצק. המאמן זעם במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד הואסקה וכעס על העיתונאים: "תגידו לי שאתם רוצים לפטר אותי". מאז, ריאל יצאה לריצה מצוינת של 19 משחקים ללא הפסד וחלמה לזכות בדאבל. הרצף נקטע אתמול.

במועדון, כאמור, רוצים שימשיך משום שהרים את הקבוצה לאחר כל המשברים. יש לו אופי ייחודי. מנגד, יש לו אופי ייחודי והוא לא יסכים להוביל פרויקט שהוא לא משוכנע בו במאה אחוז. נכתב כי זה לא היה הכישלון הראשון שלו כמאמן ריאל אבל אולי ההדחה הקשה ביותר שכן לראשונה ריאל הייתה נחותה משמעותית מהיריבה. לא היה מזל רע או תירוצים. "הנחיתות הזו מציפות את ראשו של המאמן בספקות. רק הוא יודע את העתיד אבל במדריד מתחילים לחשוש מהגרוע בכל". ב"אס" נכתב שאפילו השחקנים שאיתו יום-יום מתחילים להרגיש משהו קורה.

גם ב"מארקה" התייחסו לעתידו של המאמן. כחלק מסדרת סקרים בעיתון המזוהה עם ריאל, 59% מהנשאלים העריכו כי זידאן יעזוב אם לא יזכה באליפות ספרד (למעלה מ-45 אלף הצביעו בסקר). הצרפתי, נזכיר, הוליך את ריאל לאליפות אשתקד ולזכייה בסופרקופה. בארבע וחצי שנים במועדון הוא זכה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות וב-11 תארים בסך הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי