סימאונה: "מאמין בשחקנים שלי". סוארס בטירוף לקראת סוסיאדד

דייגו סימאונה | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

שלושה מחזורים וכשהיא תלויה בעצמה, אתלטיקו תארח ברביעי את הבאסקים ותקווה לעשות צעד גדול לאליפות. המאמן: "השיפוט? תמיד יש מחלוקות. עלינו להתעסק בשיפור הקבוצות. ה-VAR הוגן". החלוץ יזכה לבונוס אם יבקיע

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית מבטיחה לנו סיום עונה רותח. המחזור ה-36 שייצא לדרך הערב (שלישי) עם משחקה של ברצלונה נגד לבאנטה בחוץ, יימשך מחר (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד, המוליכה אתלטיקו מדריד, שתלויה בעצמה ותזכה באליפות ראשונה מאז 2014 אם תנצח בכל שלושת המשחקים – תארח את ריאל סוסיאדד ב-23:00 במשחק הקשה ביותר שנותר לה עד תום העונה. "תשע נקודות מהחלום הגדול", הגדירו זאת בספרד. בכתבה ציינו את הסיבות לאופטימיות כמו העובדה ששניים ממחזורי הסיום ייערכו בבית וכן שהמשבר מאחוריה.

הקבוצה של דייגו סימאונה סיימה בתיקו 0:0 בקאמפ נואו אך הודות לתיקו 2:2 בין ריאל מדריד וסביליה – נותרה בפסגה. הקולצ'ונרוס מחזיקים במאזן הבית הטוב בליגה עם 13 ניצחונות והפסד בודד ויגיעו למשחק בסגל כמעט מלא – רק תומא למאר שנפצע בדקה ה-13 בשבת – ייעדר. הוא יוחלף בסאול. חוסה מריה חימנס צפוי להיכלל בסגל אך לא בטוח שיפתח. נראה כי ז'ואאו פליקס ימשיך על הספסל.

אחת מהסיבות לגמגום של אתלטיקו לאחרונה – כושרו של לואיס סוארס. החלוץ תקוע על 19 שערי ליגה מאז ה-21 במרץ, אז כבש את שער הניצחון ב-0:1 על אלאבס. "הוא רוצה להסיר את הקללה", נכתב במארקה. מדובר בשבעה משחקים ללא שער אולם משלושה הוא נעדר בשל פגיעה. לסוארס יש מוטיבצייה גדולה לכבוש – לפי מה שנחשף ב"מארקה", בחוזהו של האורוגוואי יש מענק כספי אם יגיע ל-20 שערים.

לואיס סוארס ושחקני אתלטיקו מדריד | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לקראת המשחק נשאל סימאונה על אירועי השיפוט האחרונים ואמר: "תמיד יש מחלוקות, אני דואג רק מהמשחק נגד סוסיאדד שהיא יריבה נהדרת גם מחוץ לביתה. כל אחד צריך לקחת אחריות על הדברים. ה-VAR הוא הוגן יותר. לפעמים זה יפגע בך ולעתים יעזור לך. המאמנים צריכים לשפר את הקבוצות שלהם ולעזוב את השופטים. יש לנו 90 דקות לעשות את זה בכל משחק".

מאבק האליפות: "אני חושב שעשינו משחק נהדר נגד בארסה ועלינו לשמור על היכולת הזו. אני מאוד מאמין בשחקנים שלי. הקבוצה מתמקדת בעצמה. אמרתי לשחקנים ללכת משחק אחרי משחק, זו המהות שלנו והכוח שלנו". על קוקה: "הוא השחקן האחרון שנותר מהיום בו הגעתי למועדון. מהיום הראשון שראיתי אותו, ידעתי שהוא יוכל להיות שחקן משוב מאוד. הוא יודע שאף אחד לא יתן לנו שום דבר אף פעם".

על היריבה: "זו קבוצה שמשחקת נהדר, קבוצה דינמית עם קצב משחק גבוה. יש לה דרכים שונות להתחיל את ההתקפות ולהפתיע. דויד סילבה מביא הרבה חזון ואיכות למשחק, פורטו מסוכן מאוד וכך גם מיקל אויארסבאל שמלווה את אלכסנדר איסק. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד".

סוסיאדד מדורגת במקום החמישי בטבלה וחזק במאבק על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. במחזור הקודם ניצחה 0:2 את אלצ'ה. הבאסקים כבר סיימו העונה פעמיים בתוצאות תיקו נגד ריאל. איסק, מלך שערי הקבוצה עם 14 כיבושים בליגה – יפתח בחוד ומאחוריו סילבה ואויארסבאל (13 שערים בכל המסגרות). המאמן אימנול אלגוואסיל אמר: "אתלטיקו רוצה להיות אלופה אבל אנחנו רוצים את המקום החמישי. אנחנו קרובים לאירופה וזה יוכל להיות הדובדבן שבקצפת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי