שוב מתחת לקו: ויאדוליד ושון וייסמן נכנעו 2:0 לוויאריאל

שון וייסמן | George Wood/Getty Images

החלוץ הישראלי שוב רשם 90 דקות מתסכלות, קבוצתו הסתבכה בתחתית אחרי הפסד ביתי לצוללת הצהובה. מורנו (68) וקאפו כבשו. במקביל, אייבר נפרדה ב-1:1 נגד בטיס

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה הספרדית המשיך הערב (חמישי) עם שני משחקים, כאשר במוקד שון וייסמן וריאל ויאדוליד עשו צעד גדול לעבר ירידת ליגה בעקבות הפסד 2:0 נגד ויאריאל בבית. במקביל, בטיס ואייבר סיימו ב-1:1.

ויאדוליד – ויאריאל 2:0

ויאדוליד בוודאי ראתה את הניצחון המפתיע של הואסקה נגד אתלטיק בילבאו וידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון הערב נגד ויאריאל יסבך אותה משמעותית לקראת שני המשחקים האחרונים של העונה. לצערם של הסגולים-לבנים, הצוללת הצהובה של אונאי אמרי הייתה הרבה יותר חדה בפעולה האחרונה ויצאה מאצטדיון "חוסה זורייה" עם כל שלוש הנקודות.

כמו בכל המשחקים האחרונים, וייסמן פתח בהרכב של סרחיו רודריגס ולא ירד לספסל עד השריקה האחרונה. החלוץ הישראלי היה מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו, אבל בדיוק כמו חבריו, לא הצליח לייצר איום אמיתי על השער של סרחיו אסנחו. מנגד, השחקנים בצהוב הראו במהלך המחצית השנייה כמה איכויות יש להם בחלק הקדמי, כאשר ג'רארד מורנו מצא את הרשת בדקה ה-68, ובמהלך תוספת הזמן אטיין קאפו הכפיל.

וייסמן נגד ויאריאל. משחק מתסכל לישראלי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

כעת, ויאדוליד במקום ה-18 בטבלה, ממנו כמובן יורדים ליגה, ומבחינת הרצף היא כבר עשרה משחקים ללא ניצחון. ביום ראשון הקרוב צפוי לקבוצה של וייסמן משחק חוץ קשה אצל ריאל סוסיאדד, כאשר במחזור הסיום הם יארחו את אתלטיקו מדריד, האלופה שבדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי