עדיין בתמונה: ריאל מדריד צימקה שוב את הפער עם 1:4 נגד גרנאדה

רודריגו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

תצוגה נהדרת של הבלאנקוס הורידה את הפער מאתלטיקו מדריד ל-2 נקודות בלבד. מודריץ', רודריגו, אודריוסולה ובנזמה כבשו עבור הקבוצה של זידאן, מולינה רק צימק עבור המארחת

(גודל טקסט)

אחרי איבוד הנקודות של ברצלונה והניצחון של אתלטיקו מדריד, הערב (חמישי) ננעל המחזור ה-36 כאשר ריאל מדריד ידעה שהיא חייבת שלוש נקודות כדי להישאר בתמונת האליפות למחזורי הסיום. הבלאנקוס יצאו למשחק חוץ לא פשוט נגד גרנאדה, אך רשמו 1:4 בתום תצוגה נפלאה.

רק ביום ראשון האחרון סחטה ריאל 2:2 דרמטי נגד סביליה, והיום החניכים של זינדין זידאן הצליחו להציג יכולת הרבה יותר טובה. ללא דני קרבחאל, לוקאס ואסקס, פרלאן מנדי, סרחיו ראמוס, לוקאס ואסקס ומרסלו, זידאן עלה בהרכב הכולל את מארווין ומיגל גוטיירס ונראה שההימור עליהם השתלם לו.

כבר בדקה ה-17 גוטיירס הצליח להשפיע על המשחק, זאת לאחר שהוא בישל ללוקה מודריץ' את שער היתרון של ריאל. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מארווין נכנס לנעלי המבשל כשמסר לרודריגו, והברזילאי המשיך משם לרשת.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

במהלך המחצית השנייה גרנאדה הצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק של חורחה מולינה בדקה ה-71, אבל ריאל הגיבה מהר מאוד – אדן הזאר העביר כדור רוחב ישירות לאלברו אודריוסולה והמגן נעץ את השלישי ברשת של המארחת בדקה ה-75. כדקה לאחר מכן קארים בנזמה ניצל יציאה רעה של השוער רוי סילבה והבקיע מכשלושים מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי