מבוקש בגרמניה: שתי קבוצות מעוניינות בשון וייסמן

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בספרד דווח כי החלוץ הוא "הנכס העיקרי להרוויח עליו" עם ירידתה הצפויה של ויאדוליד לליגת המשנה (פוגשת את אתלטיקו במחזור הסיום). פרנקפורט שתשחק באירופה ואוניון ברלין - עשויות לצרפו. כמה ידרשו הספרדים?

(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב, אם לא יהיו הפתעות גדולות – ויאדוליד של שון וייסמן צפויה לרדת לליגת המשנה. קבוצת התחתית שמדורגת מתחת לקו האדום (במקום ה-19) תארח את אתלטיקו מדריד שרחוקה פסע מזכייה באליפות. גם ניצחון עשוי שלא להספיק לה. די ברור שווייסמן לא יישאר בקבוצה אם תרד לליגה השנייה. בספרד דווח כי יש כבר מועמדות לקלוט אותו.

איינטרכט פרנקפורט שסבלה ממשבר בישורת האחרונה ותיאלץ להסתפק במקום בליגה האירופית (מדורגת במקום החמישי בטבלה ערב מחזור הסיום), וכן אוניון ברלין השביעית – מעוניינות בשירותיו של החלוץ. בבונדסליגה, נזכיר, משחק מואנס דאבור כמובן.

"מספר שחקנים יעזבו בשבועות הקרובים, ו-וייסמן נראה כמו הנכס העיקרי להרוויח עליו כסף", נכתב בדיווח בספרד. עוד נטען כי העונה האדירה שלו באוסטריה (בה כבש 37 שערים בוולפסברגר) "הפכה אותו לשחקן שקבוצות בבונדסליגה שמות אליו לב". עוד נטען כי בקיץ הוא היה מועמד להצטרף למספר קבוצות בגרמניה על אף שחתם בקבוצה הספרדית.

וייסמן. הבונדסליגה מחכה לו? | Aitor Alcalde/Getty Images

לחלוץ יש סעיף שחרור בגובה 25 מיליון יורו. אף קבוצה לא תשלם עליו סכום כזה אך נראה כי ויאדוליד תדרוש לפחות ארבעה מיליון יורו, הסכום בו נרכש. שווי השוק של החלוץ, שכבש שבעה שערים בכל המסגרות, עומד על שישה מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי