דיווח: גארת' בייל שוקל לפרוש מכדורגל בתום העונה הבאה

גארת' בייל | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

בעוד חודשיים הוולשי יחגוג 32 בלבד, אבל האם הוא בדרך לתלות את הנעליים? על פי דיווח ב"אס", הוא מתכוון לסיים את ההשאלה בטוטנהאם, לחזור לריאל מדריד בעונה הבאה לשנה האחרונה בחוזהו ולאחר מכן לפרוש

(גודל טקסט)

הקריירה של גארת' בייל בדעיכה מתמדת. בקיץ הקודם הוא וריאל מדריד החליטו להיפרד, גם מכיוון שהמועדון רצה לחסוך במשכורת שלו, אבל בעיקר כי השחקן רצה לשחק כדורגל כדי להגיע מוכן לנבחרת ווילס ליורו שיחל בחודש הבא. לכן, הוא הושאל לטוטנהאם.

בייל לא נראה העונה בפרמיירליג כמו אותו שחקן שפרץ באותה הליגה בדיוק לפני שכבר לריאל תמורת 100 מיליון יורו ב-2013/14. הוא פתח רק ב-10 מחזורים, היה פצוע מספר פעמים, וקיבל תכנית אימונים מיוחדת לפיה הוא מתאמן רק שלוש פעמים בשבוע.

מעבר לכך, נראה שהוא לא עומד בקצב המשחקים. הוא שיחק 89 דקות במדי טוטנהאם מול וולבס ביום ראשון, וביום רביעי, לאחר המשחק מול אסטון וילה, חשף מאמנו ראיין מייסון כי בייל אמר לו שלדעתו עדיף לו שלא לעלות בהרכב בגלל מצבו הפיזי, והוא נכנס כמחליף בדקה ה-72.

גארת' בייל | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

בייל מסיים את השאלתו עם סיום העונה, הצהיר שהוא מתכנן לחזור לריאל מדריד ובכל מקרה לא נראה שטוטנהאם מתכוונת לצרפו באופן קבוע. יש לו חוזה עד לסיום העונה הבאה במדי הבלאנקוס, ודיווח שהתפרסם היום (שישי) ב"אס" הספרדי מטיל פצצה.

על פי הפרסום בספרד, בייל מתכנן לחזור לריאל מדריד, להישאר בהתאם לחוזהו עד לתום העונה הבאה, ולאחר מכן לפרוש מכדורגל כאשר יהיה בן 32 בלבד. הוא רק שוקל את הדברים כרגע, אך ייתכן מאוד כי זהו התכנון של שחקן הכנף, והוא לא ממש מפתיע בהתחשב למה שאנו מקבלים ממנו בשנים האחרונות – על המגרש ובעיקר מחוצה לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי