מאני טיים: אתלטיקו רוצה אליפות מול וייסמן, שעשוי לרדת ליגה

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

ספרד כמרקחה: הקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה יפגשו את ויאדוליד. ניצחון והתואר שלהם, גם תיקו יספיק אם ריאל תאבד נקודות מול ויאריאל. החלוץ הישראלי חייב ניצחון, האם יצליח לכבוש ולהשפיע על מאבק האליפות?

(גודל טקסט)

ספרד כמרקחה. מחזור סיום מטורף מצפה לנו מחר (שבת, 19:00), כאשר שבעה משחקים במסגרת המחזור ה-38 ייערכו במקביל. את זהות האלופה נדע רק מחר בערב. אתלטיקו מדריד או ריאל מדריד? התשובות בקרוב מאוד. אתלטיקו תפגוש את ויאדוליד של שון וייסמן, וניצחון יעניק לקולצ'ונרוס אליפות ראשונה מאז 2013/14.

גם תיקו יכול להביא לאתלטיקו אליפות, אך רק במקרה שריאל תאבד נקודות במשחק המקביל מול ויאריאל. מול הקבוצה של דייגו סימאונה יתייצבו שון וייסמן וחבריו, שכל תוצאה פרט לניצחון סופר דרמטי תוריד אותם ליגה. אייבר האחרונה כבר ירדה, ויאדוליד במקום ה-19 עם 31 נקודות, אלצ'ה במקום ה-18 עם 33 נקודות, הואסקה במקום ה-17 עם 33 נקודות גם היא.

המשמעות היא שגם ניצחון מפתיע של ויאדוליד לא בהכרח ישאיר אותה בליגה, והיא לא תלויה רק בעצמה. היא תקווה לעשות סנסציה ולנצח את אתלטיקו מדריד, ובמקביל שוולנסיה תגבור על הואסקה ואלצ'ה תיכנע לאתלטיק בילבאו. מדהים לחשוב ששון וייסמן, מלך שערי ויאדוליד, יכול במו רגליו להשפיע על אליפות ספרד ובמקביל להשאיר את קבוצתו בליגה – אבל זו תהיה בהחלט סנסציית ענק.

דייגו סימאונה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

וייסמן צפוי לפתוח בהרכב, מן הסתם, והרבה מונח על כתפיו של חלוץ נבחרת ישראל. ואתלטיקו? אוי ואבוי אם היא לא תצליח לסיים את העונה הזו עם אליפות – אליפות שהייתה נראית בכיס שלה בשלב מוקדם יותר של העונה, אך היא הצליחה להסתבך ומחר חייבת לקחת שלוש נקודות. על הנייר, ויאדוליד היא היריבה אולי הנוחה ביותר שדייגו סימאונה וחניכיו יקבלו לקבל, אך אי אפשר לדעת מה יהיה מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה, על אף שפערי הרמות ברורים.

לואיס סוארס יוביל את החוד של אתלטיקו, כמובן, כאשר לצדו צפוי לשחק אנחל קוראה בזמן שז'ואאו פליקס ימשיך על הספסל. תומא למאר נמצא בספק ועל פי ההערכות לא יהיה כשיר למשחק. הבלם סטפן סאביץ', שרושם עונה מצוינת, ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

דייגו סימאונה הוביל את אתלטיקו לשתי האליפויות האחרונות שלה – ב-1995/96 כשחקן וב-2013/14 כמאמן. מחר הוא יכול לרשום אחת נוספת ולעשות היסטוריה. המאמן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "זה יהיה כמו גמר. גם אנחנו וגם ויאדוליד הולכים לוותר על החיים שלנו כדי להשיג את המטרה".

לואיס סוארס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי