מגבירה הילוך בהכנות: אלאבה נחת במדריד, פרס ישוחח עם ראמוס

דויד אלאבה | Lars Baron/Getty Images

האוסטרי שצפוי להגיע לריאל בהעברה חופשית כבר נמצא בבירת ספרד וסייר במתחם האימונים לפי הדיווחים. ב"אל צ'ירינגיטו" נטען כי הנשיא יתקשר לקפטן בשבוע הבא, לאחר שישוחח עם זידאן, וידרוש תשובה סופית לגבי עתידו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה את עונת 2020/21 בידיים ריקות ולצד חוסר הוודאות לגבי האיש על הקווים וסימני שאלה רבים בסגל – ההכנות ל-2021/22 מתחילות. אתמול חידש לוקה מודריץ' את חוזהו בעונה נוספת ולכולם ברור מי יהיה הרכש הראשון. דוד אלאבה, האוסטרי הנפלא שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן, צפוי לחתום בימים הקרובים לחמש שנים. לפי "GOL", הוא כבר נחת במדריד אתמול (שלישי), ביקר במתחם האימונים ומחפש בית בעיר.

אלאבה בן ה-28 שהצטרף לבאיירן ב-2009, יגיע בהעברה חופשית כמובן ויכול לשחק בתפקידים רבים. הוא עבר הסבה מוצלחת לעמדת הבלם לאחרונה, שיחק לא פעם כמגן שמאלי ובנבחרת אוסטריה אף משובץ בקישור האחורי. בעונה שעברה תרם שני שערים ושבעה בישולים. כמובן שהוא עצמו לא הסכים לחשוף מי תהיה הקבוצה הבאה שלו.

לאור הצטרפותו, בריאל רגועים יותר לגבי החלק האחורי, בזמן שהקפטן סרחיו ראמוס מסיים את חוזהו בחודש הבא. לפי "אל צ'ירינגיטו", הנשיא פלורנטינו פרס יתקשר לבלם בשבוע הבא, לאחר שהוא ישוחח עם זינדין זידאן, ויבקש ממנה תשובה אחרונה בהחלט האם הוא נשאר או לא. ההצעה תישאר זהה: קיצוץ של עשרה אחוזים בתמורה לעונה נוספת ולא שתיים כפי שדורש הקפטן.

כדי לבצע את המהפכה הנדרשת בסגל, במועדון רוצים לשחרר שחקנים רבים. "שלושה שחקנים עם רגל אחת בחוץ", נכתב על הבלם רפאל וראן, איסקו ומרסלו, לשלושתם חוזה עד 2022. בריאל מקווים להיפטר מהשלושה ובזכות מכירת הבלם הצרפתי וחיסכון בשכרם של השניים הנוספים – יוכלו להשאיר מאה מיליון יורו בקופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי