בספרד בטוחים: קיליאן אמבפה מתקרב לריאל מדריד

קיליאן אמבפה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

לפי "אס", החלוץ שאל את חבריו מפ.ס.ז' שאלות רבות על הליגה הספרדית ובמועדון בטוחים שיצטרף הקיץ. נטען עוד כי זידאן ניסה לשכנעו להגיע. בשבוע הבא ימונה מאמן במקום הצרפתי. וגם: פרטים חדשים על השיחה עם פרס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין צריכה למנות מאמן חדש לאחר עזיבתו של זינדין זידאן שהפכה לרשמית ביום חמישי, ונראה שאנטוניו קונטה שנפרד מאינטר ומאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן, הם המועמדים הבכירים על חשבונו של ראול. לפי "אונדה סרו", בשבוע הבא זה כבר יקרה כשהבלאנקוס לא רוצים להתעכב כפי שקרה למשל בקיץ 2018 אחרי עזיבתו הראשונה של זידאן. אולם, לא חשוב מי יעמוד על הקווים, המטרה מספר אחת של הקבוצה היא לצרף את קיליאן אמבפה בקיץ. ב"אס" ממדריד טוענים שאמבפה ממשיך לשלוח רמזים.

"במועדון מאמינים כי עזיבתו של זידאן לא תעצור את הגעתו והצרפתי אף עשה עבודה נהדרת בחודשים האחרונים כדי לשכנעו להצטרף", נטען בדיווח. מעבר לכך נטען כי אמבפה, שהשאיר את עתידו מעורפל שוב ושוב, החליט ללבוש לבן בעונה הבאה ואף החל בשיחות עם שחקני הקבוצה.

לפי ה"אס", כאמור, הוא שאל את חבריו לא מעט שאלות על הליגה הספרדית, בין היתר את קיילור נבאס השוער אקס הבלאנקוס, אנדר הררה, אנחל די מריה וניימאר. "אפילו המאמן מאוריסיו פוצ'טינו היה קורבן לסקרנות שלו", נטען. השורה התחתונה הייתה נחרצת מאוד: "אופרת הסבון קרובה לסיומה והעובדות מצביעות על כך שאמבפה ישחק בריאל". לחלוץ שכבש 42 שערים בעונה שעברה חוזה עד 2022 והוא מתעקש לא להאריך את חוזהו כך שפ.ס.ז' נמצאת בבעיה.

קונטה. הוא או פוצ'טינו | Mattia Ozbot/Getty Images

מי שכבר לובש לבן הוא דויד אלאבה שאתמול (שישי) הוכרזה רשמית הצטרפותו לבלאנקוס. האוסטרי התראיין ל"בילד" ואמר: "לא אשכח את 13 השנים בבאיירן מינכן ואינסוף התארים והרגעים הנפלאים שהיו לי שם וכעת אני מוכן לאתגר הבא – ריאל מדריד – אחרי היורו". הוא הבהיר כי ריאל הייתה הראשונה ברשימה: "ריאל, כמו באיירן, היא מהמועדונים הגדולים בעולם, ההיסטוריה והמסורת שלה זה משהו מיוחד. אתה חייב לנצח בכל משחק ולזכות בתארים בכל העונה. המנטליות של ריאל היא כמו באיירן. היו כל כך הרבה שחקנים גדולים ואני רוצה להצטרף אליהם ולעזור למועדון להצליח". בספרד החמיאו על הצטרפותו: "האבן הראשונה בפרויקט החדש", הייתה הכותרת ב"מארקה", שם נכתב כי ריאל הרוויחה שלוש ציפורים במכה – הוא מסוגל לשחק הן כמגן שמאלי, הן כבלם והן כקשר אחורי.

ובחזרה לעניין המאמן. מי שהוזכר כמועמד אך לא יגיע הוא יואכים לב שבמסיבת עיתונאים של נבחרת גרמניה אמר: "אין לי קשר עם אף קבוצה, לא קיבלתי פניות. לא אאמן אף קבוצה בקיץ וזה לא ישתנה", סיפר. לגבי זידאן, בספרד נכתב כי הפגישה האחרונה בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס הייתה במלון בבילבאו, לפני המשחק במחזור ה-37, פגישה שארכה כחצי שעה. "כל צד הבין את הצד השני", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי