אנצ'לוטי הוצג בריאל: "זה המועדון הטוב בעולם, נילחם על כל התארים"

קרלו אנצ'לוטי | AMA/Corbis via Getty Images

האיטלקי ששב לבירת ספרד דיבר לראשונה: "יש לי זיכרונות טובים מכאן, אני היום מאמן שונה מזה שהיה לפני שש שנים". וגם: סגנון המשחק שצפוי להשתנות, עתידו של ראמוס, האפשרות לצרף את אמבפה ועוד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מאמנה החדש-ישן של ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, שחזר אתמול (שלישי) באופן רשמי למועדון אחרי שש שנים, הוצג הערב באופן רשמי במסיבת העיתונאים, לצד עוזרו החדש אלברו ארבלואה ששיחק תחת האיטלקי ב-65 משחקים.

אנצ'לוטי פתח את דבריו: "תודה רבה לנשיא פלורנטינו פרס ולמנכ"ל חוסה אנחל. אני מאוד שמח להיות כאן, זה המועדון הטוב בעולם ואני מרגיש שזה הבית שלי. אני הולך להשקיע את כל האנרגיה שלי כדי שנוכל לזכות במה שזכינו בעבר. יש לי זיכרונות טובים מכאן, ואני חושב שאנחנו בדרך למסלול הנכון. אני יודע מזה לאמן את ריאל מדריד ואני עושה זאת בהנאה ובאושר רב".

איך תיראה הקדנציה שלו בריאל מדריד: "קרלו אנצ'לוטי של היום אינו דומה לזה של לפני שש שנים. יש עוד שש שנות ניסיון לטוב ולרע, הסתדרתי טוב מאוד באברטון, זה מאוד מאוד משפחתי. גם חוויות שליליות עוזרות לך לצמוח. כעת צריך לבנות את הסגל את הסגל".

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

סגנון המשחק: "המסורת של המועדון הזה היא לשחק כדורגל מרהיב ואינטנסיבי. בשנים האחרונות חל שינוי, ועכשיו הוא יותר אגרסיבי ומאורגן. כמה כללים השתנו, אבל במדריד זה תמיד אותו דבר. צריך לשחק כדורגל מרהיב, זה מה שדורשים האוהדים".

הסגל: "עדיין לא יצא לי לדבר על השחקנים, אני מכיר אותם טוב מאוד, גם השחקנים הצעירים שמשחקים במילואים וגם אלו שחוזרים מהשאלה. יש לנו הרבה אפשריות. בקדנציה הראשונה שלי הגיעו מכאן ארבעה שחקנים מקאסטיליה – אלברטו מוראטה, נאצ'ו, קאסמירו וחסה. כל אלו הצליחו כאן. בימים הקרובים אנחנו הולכים לבנות קבוצה שתתמודד בכל התחרויות".

צירוף אפשרי של קיליאן אמבפה: "שחקנים איכותיים נותנים לך יותר הזדמנויות להצליח. חשוב שתהיה קבוצה שיש לה איזון, איכות, רצון להקריב ולשחק ביחד. אז ברור שהאינדיבידואליות של השחקנים נותנת לך משהו אחר, אבל היכולת לשחק ביחד חשובה מאוד".

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

איך הקבוצה תסתדר ללא סרחיו ראמוס: "בכל מקרה ריאל מדריד תילחם על כל התארים ותעשה זאת עם הקבוצה הכי טובה שיש. לגבי ראמוס, אני רק עכשיו הגעתי ואני צריך לדבר על כך עם המועדון. הוא שחקן מאוד חשוב בריאל מדריד והיה בכל ההצלחות שלה, אנחנו הולכים לדבר איתו בימים הקרובים. האם אפשר לתאר את הקבוצה בלעדיו? לא תיארתי את ריאל מדריד בלי אנצ'לוטי וזה קרה".

השחקנים הוותיקים: "יש לי חיבה לגארת' בייל, איסקו ומרסלו. הם שחקני ריאל מדריד וזה כבר מניע אותם. בסופו של דבר אני אשפוט אותם על המגרש. הם צריכים להתאמן טוב ולהוכיח שהם יכולים לשחק בשביל ריאל מדריד".

סרחיו ראמוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

זינדין זידאן: "מה יש לי לומר על זיזו? הוא זכה שלוש פעמים בליגת האלופות ועשה עבודה נהדרת עד יומו האחרון. כולנו צריכים להודות לו, אבל זה הכדורגל, מאמנים עוזרים ואחרים מגיעים. לא דיברתי איתו, הכל היה כל כך מהר, אבל כמובן שאני אדבר איתו. בתקופה האחרונה לא היינו בקשר רציף והחלפנו כמה הודעות".

כריסטיאנו רונאלדו: "יש לי המון חיבה כלפי כריסטיאנו, אבל אני לא אוהב לדבר על שחקנים שנמצאים במועדון אחר. יש לו חוזה ביובנטוס והוא עדיין מבקיע המון שערים. הוא עדיין לא שלח לי שום הודעה".

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ריאל מדריד, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי