אדן הזאר בראיון על הפציעות, ההשוואה לרונאלדו והפרידה מזידאן

אדן הזאר | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

קשר ריאל מדריד העניק ראיון נרחב לתקשורת הבלגית וחשף את מצבו הגופני לקראת היורו, דיבר על העונה הבאה, מדוע לעולם לא יוכל להיות כמו CR7 וגם על עזיבת המאמן שאותו הוא מעריץ מילדות והשער שירצה לחקות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שנבחרת בלגיה תעלה לכר הדשא בסנט פטרסבורג ותפגוש את נבחרת רוסיה המקומית במסגרת המחזור הראשון של יורו 2020 (שבת, החל מ-21:50 בספורט1), אולי הכוכב הכי מעניין של "השדים האדומים", אדן הזאר, חשף את אשר עבר עליו בשנתיים האחרונות, מאז עבר מצ'לסי לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו.

כידוע, הזאר בילה את השנתיים הללו בעיקר בחדר הטיפולים, העונה שיחק 886 דקות בלבד בכל המסגרות וכבש ארבעה שערים, בעונה שעברה שיחק כמעט כפול – 1,545 דקות – אבל כבש שער אחד בלבד וכך מצא את עצמו במקום התקווה הגדולה של הבלאנקוס, כאחת האכזבות הגדולות בתולדות המועדון, לפחות לעת עתה.

הזאר התראיין לתקשורת הבלגית ורגע לפני שנפתח יורו 2020, סיפר על מצבו הרפואי: "הזריקות שקיבלתי בשתי הרגליים עזרו לי ואני מרגיש שאני חוזר לעצמי, אבל עדיין לא כשיר במאת האחוזים. גם אם אעלה מהספסל נגד רוסיה, אני לא מצפה מעצמי לעשות את השינוי במשחק – אשתפר ממשחק למשחק, אחזור לקצב ויש לי את כל הסבלנות הנדרשת. אני גם לא מתכוון לכפות את עצמי על המשחק ולמזלנו אני לא השחקן היחיד בבלגיה שיכול להכריע משחק".

אדן הזאר | JOHN THYS/AFP via Getty Images

על הפציעות הקשות בריאל מדריד, מאז שנפגע על ידי תומא מונייה במשחק בין ריאל לפ.ס.ז' בנובמבר 2019: "קשה להבין מה עבר עליי. אני עושה את הכי טוב שאני יכול כדי לא להיפצע, אני עובד קשה מאוד בחדר כושר, שזה משעמם מאוד, מחלים ואז מגיעה פציעה חדשה. אני מאוד מקווה שהפרק הזה מאחורי ושהכל עבר".

הקושי המנטלי בשנתיים הללו: "אני אותו אדן הזאר, אבל לא יכול לומר שהייתי אדם שמח בזמן הזה. אני האדם שהייתי כשאני יכול לעלות לדשא ולשחק, מה שלא קרה בשנתיים הללו. על פציעה או שתיים מתגברים ועוברים הלאה, אבל אצלי זה לא הפסיק וזה לא שאני בן 36. לשמחתי זכיתי להמון תמיכה מהמשפחה ומהחברים, אפילו הילדים שלי התאכזבו מזה שלא יכולתי לשחק איתם, אבל עבדתי קשה כדי לחזור חזק יותר".

אם הפציעות אולי קשורות ללחץ: "ריאל מדריד זה המועדון הכי גדול בעולם וכמובן שיש לחץ, אנשים מצפים ממך להיות הכי טוב בעולם, אבל למה שזה ישפיע עד לרמה כזו? מאז שאני ילד קטן חלמתי להגיע לריאל מדריד, הערצתי את זינדין זיאן, ואין סיבה שאלחץ עכשיו".

אדן הזאר | Denis Doyle/Getty Images

האתגר לרשת את כריסטיאנו רונאלדו: "אני לא כריסטיאנו, אני לא אחד שמבקיע 60-70 שערים בעונה, אני עושה את זה בשש או בשבע שנים. אני גם לא יכול לקפוץ גבוה כמוהו מעל שחקן הגנה וגם לא הגעתי לריאל מדריד במחשבה שאהיה כריסטיאנו רונאלדו החדש. אני פשוט צריך להיות אדן הזאר".

אם יישאר בעונה הבאה: "כן, במאת האחוזים אמשיך בריאל מדריד. לא עברה בראשי אפילו לשנייה המחשבה לעזוב. אני רוצה להראות שאני ראוי להיות בריאל מדריד ולא אעזוב כשחקן שנכשל – נכון, היו שנתיים קשות, הייתי בריאל מדריד בלי להיות באמת חלק מהקבוצה גם כי שיחקנו במגרשים ריקים ואני הגעתי בשביל לשחק בברנבאו מלא. אני מאוד מקווה שהשיפוץ יסתיים בקרוב ושנחזור לשחק מול סנטיאגו ברנבאו מלא".

על הפרידה של זידאן מריאל: "התקשרתי אליו, היה לי מאוד עצוב לגלות שהוא עוזב. הוא היה מודל להערצה עבורי וכולם יודעים על הקשר שהיה לי איתו, זה מאכזב אותי וגם אותו שאנחנו נפרדים. הלוואי שיום אחד אוכל להבקיע שער כמו שהוא כבש בגמר ליגת האלופות נגד באייר לברקוזן…אולי אצליח ביורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי