עכשיו זה רשמי: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | David Ramos/Getty Images

הבלם יעזוב את הבלאנקוס לאחר 16 שנה ויודיע על כך במסיבת עיתונאים (חמישי, 13:30 שעון ישראל), בה ייקח חלק גם נשיא המועדון, פלורנטינו פרס. המועמדות לקלוט אותו: האקסית סביליה ופריז סן ז'רמן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חודשים ארוכים שהתקשורת הספרדית מדווחת על כך שסרחיו ראמוס וריאל מדריד יפרידו כוחות לאחר 16 שנה, אבל מחר (חמישי) זה יהפוך לרשמי: קפטן הבלאנקוס והמועדון הודיעו כי מחר יתקיים אירוע פרידה ולאחר מכן יכנס הבלם מסיבת עיתונאים.

ספק אם סרחיו ראמוס יבשר מחר מה הצעד הבא בקריירה שלו, אולם על פי הדיווחים המועמדות המובילות לקלוט אותו הן האקסית המיתולוגית סביליה, במדיה גדל, וכן פריז סן ז'רמן שמקווה לנצל את העובדה שהוא יכול להצטרף ללא תמורה. ריאל מדריד בהודעה לקונית לתקשורת כתבה כך: "מחר בשעה 13:30 (שעון ישראל) ייערך אירוע פרידה בנוכחות הנשיא פלורנטינו פרס. לאחר מכן ראמוס יישא דברים לתקשורת".

על פי הדיווחים שמתפרסמים מזה תקופה ארוכה, ריאל מדריד הציעה לסרחיו ראמוס להאריך את חוזהו בעונה נוספת, אולם היא גם דרשה כי הוא יקצץ 10 אחוז משכרו למען חידוש החוזה. הבלם הסכים לקצץ, אבל דרש בתמורה חוזה לשנתיים נוספות, הצדדים לא הגיעו לסיכום וכעת הוא יעזוב 16 שנה אחרי שהגיע מסביליה.

סרחיו ראמוס חוגג | Angel Martinez/Getty Images

כידוע, סרחיו ראמוס גדל במחלקת הנוער של סביליה, בבוגרים שיחק תחילה בסביליה ב', קבוצת המשנה, ובעונת 2004/05 עלה לבוגרים וכבר באותה עונה נבחר לתגלית. כך נסללה דרכו לריאל מדריד, ששילמה עבורו כ-27 מיליון יורו במטרה להפוך אותו ליורש של פרננדו היירו, מטרה שכמובן היא עמדה בה בהצלחה יתרה.

ב-16 שנותיו בריאל מדריד הוא ערך 671 הופעות בכל המסגרות, כבש 101 שערים וזכה בסך הכל ב-22 תארים: ארבע פעמים בליגת האלופות, בחמש אליפויות ספרד, פעמיים בגביע המלך, ארבע פעמים בסופר קאפ הספרדי, שלוש פעמים בסופר קאפ האירופי וארבע פעמים באליפות העולם לקבוצות. עם נבחרת ספרד, אותה הוא לא זכה לייצג הקיץ ביורו על אף שהוא שיאן ההופעות שלה ושל אירופה כולה בזירה הבינלאומית, הוא זכה במונדיאל ב-2010 וכן באליפויות אירופה ב-2008 וב-2012.

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי