לא עוזב את העיר: סימאונה יישאר באתלטיקו מדריד עד 2024

דייגו סימאונה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

המאמן בעל שיא הניצחונות בכל הזמנים על הקווים של ה"קולצ'ונרוס", שהוביל את הקבוצה מבירת ספרד לשמונה תארים בסך הכל ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות, האריך את חוזהו עד 2024 ויסגור קדנציה בת 13 שנים

(גודל טקסט)

מי שקיווה לראות את דייגו סימאונה עוזב את אתלטיקו מדריד אחרי עשור מוצלח ביותר ויוצא לחפש אתגר חדש, ייאלץ לחכות עוד שלוש שנים לפחות. המאמן הארגנטינאי האריך את חוזהו עם אלופת ספרד עד 2024 וישלים 13 שנים על הקווים של ה"קולצ'ונרוס", כאשר מבין מאמני חמש הליגות הבכירות, נכון להיום אך ורק הקדנציה של כריסטיאן שטרייך מפרייבורג הגרמנית ארוכה יותר מזו של "צ'ולו" בבירת ספרד.

בדצמבר הקרוב סימאונה יסגור עשור כמאמנה של אתלטיקו, כאשר במהלך התקופה הזו הפך למאמן המצליח ביותר בתולדות המועדון. בנוסף לשתי האליפויות שאליהן הוביל את האדומים-לבנים, ב-2014 והשנה, המאמן בן ה-51 זכה פעמיים הן בליגה האירופית והן בסופר-קאפ האירופי, בנוסף לזכייה אחת בגביע המלך והנפה אחת בסופר-קאפ הספרדי.

הארגנטינאי אחראי גם לשיא מיוחד: השגת הכרטיס לליגת האלופות תשע עונות ברציפות, דבר שאף מאמן לא הצליח לעשות באתלטיקו מדריד. כידוע, ב-2014 וב-2016 הוא אף הוביל את החבורה ממדריד לגמר במפעל הבכיר באירופה. בנוסף, הוא שיאן הניצחונות בהיסטוריה מבין מאמני הקבוצה לדורותיה, עם 316 בסך הכל.

עוד באותו נושא: דייגו סימאונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי