"ראול וקסיאס הם ההונאות הגדולות ביותר": הפדיחה הגדולה של פרס

פלורנטינו פרס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בספרד פורסמה הקלטה ישנה של הנשיא שתקף את אגדות ריאל: "הוא הכישלון הגדול ביותר, אין לו טיפת שכל", אמר על השוער, והגדיר את החלוץ כ"איש רע שרצה להרוס את המועדון". במועדון לא הכחישו, אך שוקלים להגיש תביעה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה לא סוד שריאל מדריד לא יודעת להיפרד מאגדות העבר שלה, ודוגמא חיה קיבלנו בחודש שעבר עם עזיבתו של הקפטן סרחיו ראמוס. הנשיא פלורנטינו פרס ספג ביקורות רבות על כך והתבטאות אומללה ישנה שפורסמה היום (שלישי) לבטח תרגיז עוד יותר את האוהדים. פרס העביר ביקורת קשה על ראול ואיקר קסיאס, משחקני העבר הגדולים של המודון.

בעיתון הדיגיטלי "אל קונפידנסיאל" פורסמו הקלטות של הנשיא ב-2006, לאחר שכבר התפטר מתפקידו וסיים את הקדנציה הראשונה כנשיא המועדון. פרס אמר על קסיאס שכונה על ידי האוהדים "סן איקר" – איקר הקדוש: "הוא לא שוער שמתאים לריאל, מה אתם רוצים שאגיד? זה לא זה, מעולם לא היה. הוא הכישלון הגדול ביותר שהיה לנו. מעריצים אותו ואוהבים אותו, אני לא יודע למה כל כך מגינים עליו".

מאוחר יותר פורסמו בעיתון ציטוטים נוספים של הנשיא, שטינף בגסות על השוער: "קסיאס, מסכן, אין לו טיפת שכל. הוא בחור די מוגבל וחוץ מזה ממש רואים עליו מתי הוא מסתדר עם החברה שלו ומתי לא. הוא כמו הכלבלב שלה, כמו בובת סמרטוטים, ילדותי מאוד".

פרס תקף נחרצות גם את החלוץ, שיאן ההופעות של הבלאנקוס מאז ומעולם: "הבעיה השנייה היא ראול. הוא וקסיאס הם שתי ההונאות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ריאל מדריד. ראול איש רע, הוא מאמין שריאל שייכת רק לו. הוא מחשיב את עצמו כשחקן שעבר זמנו אבל רוצה להרוס את המועדון".

איקר קסיאס, ראול | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

כזכור, ראול עזב את ריאל אחרי 16 שנה בקיץ 2010 והצטרף לשאלקה. הוא חזר למועדון ומונה למאמן ריאל קסטיליה, קבוצת המילואים, והיה אף מועמד לרשת את זינדין זידאן כמאמן הקבוצה הבוגרת, אך לבסוף הוחלט לבחור בקרלו אנצ'לוטי. קסיאס, שנטש בדמעות בקיץ 2015 ועבר לפורטו, חזר למועדון כשגריר כבוד ואף יגיע כאורח למשחק "אגדות העבר" בין ריאל וברצלונה בישראל בשבוע הבא.

בריאל לא מתכוונים לעבור על כך בשתיקה. מקורבים למועדון מסבירים כי הפרסום נועד כדי לפגוע באמינותו של פרס שלוחץ להקמת הסופרליג. בריאל לא מכחישים את הדברים אך כועסים: "המועדון בוחן את האפשרות לנקות בהליכים משפטיים נגד העיתון משום שהוא משוכנע שההקלטה הושגה באופן לא חוקי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי