גם הוא עוזב את ריאל מדריד: רפאל וראן מתקרב למנצ'סטר יונייטד

רפאל וראן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

אחרי ראמוס, גם הבלם הצרפתי צפוי לסיים את דרכו אצל הבלאנקוס אחרי 10 שנים. הודיע למועדון על רצונו לעזוב ולהצטרף לשדים האדומים, וכל שנותר הוא סיכום בין הקבוצות על דמי המעבר. יצטרף לסאנצ'ו באולד טראפורד

(גודל טקסט)

לאוהדי ריאל מדריד יש הרבה סיבות לדאגה לקראת העונה הקרובה. אחרי שהקפטן, סרחיו ראמוס, עזב אחרי 16 שנים את המועדון וחתם בריאל מדריד, גם רפאל וראן מתקרב לעזיבה, ובכך הבלאנקוס בעצם יאבדו את שני הבלמים הבכירים של הקבוצה.

מי שהגיע לריאל מדריד הקיץ הוא דויד אלאבה, שחתם בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן, והוא ימלא חלק מהחלל החסר במרכז ההגנה. מעבר לכך, דני סבאיוס ומרטין אודגור שסיימו השאלה בארסנל אמורים להישאר ולהוות חלק מהסגל, כמו גם גארת' בייל, שסיים את השאלתו בטוטנהאם.

ובחזרה לוואן. כבר חודשים ארוכים שמתפרסמים דיווחים על עזיבה אפשרית של הבלם הצרפתי את ריאל, כאשר מנצ'סטר יונייטד נקשרה אליו פעם אחר פעם. כעת, זה קרוב יותר מתמיד והשחקן בן ה-28 צפוי להצטרף בשבועות הקרובים לשדים האדומים.

סרחיו ראמוס, רפאל וראן | Angel Martinez/Getty Images

וראן יסיים את חוזהו בריאל מדריד בסוף העונה, לא רוצה לחתום על חוזה חדש ובמועדון מעדיפים למכור אותו כעת מאשר לאבד אותו בחינם בקיץ הבא. על פי דיווח של העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו, הבלם וסוכניו הודיעו למועדון רשמית על רצונו לעזוב ולהצטרף למנצ'סטר יונייטד.

וראן גם אישר ליונייטד שהוא מוכן לקבל את הצעת החוזה שלהם, וכעת כל שנותר הוא ששני המועדונים יגיעו לסיכום על דמי ההעברה. בכך, הבלם הצרפתי בן ה-28 יעזוב את ריאל אחרי 10 שנים, לאחר שנרכש מניס ככישרון צעיר ב-2011 תמורת 10 מיליון יורו.

בפרק הזמן שלו בריאל מדריד, וראן ביסס את עצמו כאחד הבלמים הטובים בעולם, ערך 360 הופעות במדי הבלאנקוס וזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, פעם אחת בגביע הספרדי וארבע פעמים בליגת האלופות. בתווך, רשם 79 הופעות במדי נבחרת צרפת וזכה עמה במונדיאל 2018.

אם וכאשר יחתום רשמית במנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים ימשיכו את חלון ההעברות המרשים שלהם וישלימו עסקת ענק נוספת, אחרי שהחתימו את ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד תמורת סכום עתק של 85 מיליון יורו.

רפאל וראן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי