מסתמן: ריאל מדריד תנסה לרכוש את קיליאן אמבפה עוד הקיץ

קיליאן אמבפה | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

לפי "אס", הכסף מעסקת רפאל וראן עשוי לשמש את הבלאנקוס כדי להגיש לפריז סן ז'רמן הצעה רשמית עבור החלוץ ובכך לנסות להקדים את הגעתו בשנה

(גודל טקסט)

עסקת רפאל וראן מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד סוכמה ועשויה להיות רשמית עוד השבוע, אבל אם להסתמך על כתבה הלילה (בין שני לשלישי) שהתפרסמה באתר "אס", לא מן הנמנע שהכסף שייכנס לקופת הבלאנקוס מהשדים האדומים יישמר למטרה אחת נעלה מבחינת ראשי ריאל מדריד: רכישת קיליאן אמבפה.

על אף שפורסם בספרד שריאל מדריד עשויה לא לרכוש אף שחקן בקיץ הקרוב, נראה כי ב-50 מיליון היורו שיעברו מאנגליה עבור הבלם בן ה-28, ייעשה שימוש כדי לנסות להקדים את מעברו של אמבפה מפריז סן ז'רמן בשנה. אמבפה אמנם מסרב לדבר רשמית על ריאל מדריד או על עתידו, אבל לפי כל הפרסומים בצרפת הוא דחה את הצעת המועדון להאריך את החוזה והבהיר כי יעזוב בקיץ הבא ללא תמורה, כארבע שנים אחרי שנרכש תמורת כ-180 מיליון יורו. כידוע, אמבפה מילדות חלם לשחק בריאל מדריד וקשה להאמין שיבחר בסופו של דבר בקבוצה אחרת לעבור אליה, אם וכאשר יהיה שחקן חופשי שיוכל לבחור לאן לעבור.

ובחזרה לדיווח ב"אס". לפי הפרסום, פ.ס.ז' לא תסכים למכור את אמבפה בפחות מהסכום שבו הוא נרכש, אבל גם נכתב כי "העובדה שהצרפתים מוכנים להקשיב להצעות עבורו ולא מסרבים ישר, מעידה על כך שהבלאנקוס עוד ינסו לצרפו בקיץ הקרוב". בנוסף ל-50 מיליון היורו שיתקבלו על וראן ממנצ'סטר יונייטד בקרוב, ריאל מדריד גם חסכה כ-15 מיליון יורו משחרור סרחיו ראמוס שחוזהו הסתיים וצריך לזכור שהרכש המשמעותי היחיד שלה היה הבלם דויד אלאבה, שהצטרף מבאיירן מינכן ללא תמורה. לכן, ההערכות הן שריאל מדריד תנסה לצרפו עוד הקיץ, אך מובן מאליו שלא תציע עבורו 180 מיליון יורו או סכום שמתקרב.

אמבפה, בין אם יעבור לריאל מדריד השנה או בשנה הבאה, צפוי להרוויח שכר שנע סביב 20 מיליון יורו נטו בכל עונה ובכך הוא יהפוך לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בריאל מדריד.

מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה
מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה | Matthieu Mirville / Contributor
עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי