115 מיליון יורו בחמש שנים: נחשף חוזה העתק של דויד אלאבה

דויד אלאבה | ריאל מדריד

כחודשיים אחרי מעברו של הבלם האוסטרי מבאיירן מינכן לריאל מדריד, נחשפו פרטי חוזהו שכולל מענק חתימה בגובה 17.7 מיליון יורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במשך שבועות ארוכים לאורך העונה שעברה, פרסמה התקשורת הגרמנית על הדרישות המטורפות של דויד אלאבה מבאיירן מינכן. בין השאר, נכתב בזמנו בעיתון "בילד", דרש האוסטרי שכר בגובה 20 מיליון יורו בכל עונה למשך חמש שנים. בסופו של דבר, כידוע, גם בתמיכת סוכן העל פיני זהבי, הוא עזב את בוואריה לאחר 12 שנה ועבר לריאל מדריד.

היום (שישי) נחשף ב"דר שפיגל" חוזהו האסטרונומי של הבלם האוסטרי בבירת ספרד. בנוסף, גם פורסמה העמלה שזכה לקבל סוכן העל הישראלי, שעומד מאחורי עסקת העברתו של אלאבה לריאל – שיכדוע לא שילמה עבורו אגורה לאלופת גרמניה בשל העובדה כי חוזהו הגיע לסיומו.

לפי החשיפה בגרמניה, אלאבה בן ה-29 שחתם על חוזה לחמש השנים הבאות בריאל מדריד, יזכה לשכר בגובה 19.47 מיליון יורו נטו בכל שנה, בדומה לדרישותיו מבאיירן מינכן עבור הארכת החוזה, בנוסף ללא פחות מ-17.7 מיליון יורו מענק חתימה. המשמעות היא שאלאבה ישתכר לפחות 115 מיליון יורו נטו בחמש השנים הבאות במדים הלבנים וזאת עוד לפני הישגים ובונוסים שונים שעשויים להעשיר את חשבונו.

כאמור, דויד הוא לא היחיד שיעשיר את חשבון הבנק שלו בזכות המעבר מבאיירן מינכן לריאל מדריד. גם אביו, ג'ורג', יקבל 6.3 מיליון יורו לחשבון הבנק שלו וזהבי יזכה לעמלה בגובה 5.2 מיליון יורו.

דויד אלאבה | vHelios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי