דיווח: זו ההצעה האחרונה שריאל מדריד תגיש לפ.ס.ז' על אמבפה

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בספרד נטען כי הבלאנקוס מוכנים לשלם 120 מיליון יורו עבור החלוץ. אם הצרפתים יסרבו - ריאל תחכה לקיץ 2022 בתקווה לצרפו בחינם

(גודל טקסט)

הצטרפותו של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן רק הגבירה את חרושת השמועות בנוגע לעתידו של קיליאן אמבפה. ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב היום (חמישי) כי הכוכב בן ה-22 יכריז ביום שני הקרוב היכן הוא מעוניין לשחק, ומאוחר יותר פורסם דיווח ב"קאדנה סר" הספרדי, לפיו ריאל מדריד מכינה הצעה אחרונה לקיץ הזה בתקווה לשכנע את סגנית אלופת צרפת למכור לה את החלוץ.

מסתמן כי הבלאנקוס צפויים להציע לפריז סן ז'רמן 120 מיליון יורו על אמבפה, במה שיהיה הניסיון היחיד שלה להנחית את הסופרסטאר בבירת ספרד כבר בעונה הקרובה. אם המועדון מעיר האורות ישיב בשלילה, ריאל מדריד תחכה לקיץ הבא מתוך הנחה שאמבפה ירצה לחתום בשורותיה כשחקן חופשי.

ההחלטה של ריאל להציע 120 מיליון נובעת מכך שמחלקת הכספים שלה העריכה שזהו גודל ההשקעה שהמועדון יוכל להחזיר דרך מכירת חולצות, זכויות שידור והתארים שהכוכב אמור לעזור לזכות בהם. עוד נכתב כי מדיניות ה"הצעה אחרונה" היא זו שבה נקטו הבלאנקוס גם ב-2019, כשהציעו לצ'לסי 100 מיליון יורו בתמורה לאדן הזאר.

כזכור, אתמול נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי התבטא בעניינו של אמבפה, הן בהצגה של ליאו מסי והן בראיון ל-"RMC", ואמר כי "אין לקיליאן שום סיבה לעזוב כרגע. אף אחד לא יבין את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי