בייל ואיסקו עשויים לפתוח בריאל מדריד, אנצ'לוטי רמז על עסקת אמבפה?

גארת' בייל | JOHANN GRODER/APA/AFP via Getty Images

בשבת: הבלאנקוס פותחים עונה בחוץ נגד אלאבס, המאמן סיפק הצהרה מעניינת: "הסגל טוב, אבל לא יכול להגיד שלא נעשה כלום עד סיום חלון ההעברות". שני השחקנים המושמצים צפויים לפתוח, קרוס ומנדי ייעדרו, מרסלו בספק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית יוצאת לדרך בסוף השבוע הקרוב, והמשחק המרכזי בשבת יהיה זה שיתקיים בשעה 23:00, בו ריאל מדריד תתארח אצל אלאבס. הבלאנקוס ינסו לפתוח ברגל ימין את מסע השבת התואר לסנטיאגו ברנבאו, אחרי שאשתקד הפסידו את תואר האליפות במחזור האחרון ליריבה העירונית, אתלטיקו מדריד.

הבלאנקוס עברו קיץ די שקט מבחינת רכש כשפרט להחתמה הגדולה של דייויד אלאבה, אף שחקן נוסף לא הגיע חוץ מאלה שחזרו מהשאלות, וביניהם כמובן גארת' בייל, לוקה יוביץ', דני סבאיוס, מרטין אודגור וחסוס ואייחו. לעומת זאת, ריאל איבדה שני שחקנים משמעותיים מאוד בהגנה, סרחיו ראמוס ורפאל וראן, שהיו הבלמים הפותחים שלה במשך מספר שנים. קרלו אנצ'לוטי, שחזר לאמן את ריאל מדריד ועזב את אברטון, מקווה להוביל את הקבוצה בחזרה אל ימיה היפים, אבל זה לא יהיה פשוט במיוחד לנוכח הסגל שיש לקבוצה ומעורר לא מעט סימני שאלה ותהיות לגבי איכותו לעומת הצמרת האירופית.

אנצ'לוטי דיבר לקראת המשחק והתייחס לאדן הזאר, שנמצא תחת ביקורת לאור היכולת החלשה שהציג בשנתיים הראשונות שלו בספרד: "הוא במצב טוב ומוכן לשחק. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו ואני משוכנע שהוא יחזור לכושר הטוב ביותר".

קרלו אנצ'לוטי | AMA/Corbis via Getty Images

אמנם עדיין יש סיכוי ואופטימיות לגבי האפשרות שקיליאן אמבפה יצטרף עוד הקיץ, המאמן האיטלקי העדיף שלא להתייחס לנושא: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים שלא משחקים כאן. אני אוהב את הסגל הזה, יש בו שילוב טוב של צעירים ומנוסים – וזה שילוב חשוב מאוד". עם זאת, הוא השאיר פתח לעסקה פוטנציאלית: "הסגל טוב, אבל אני לא יכול להבטיח שלא נעשה בו כלום עד סיום חלון ההעברות".

כידוע, ריאל מדריד נפרדה הקיץ מצמד הבלמים, סרחיו ראמוס ורפאל וראן, אך צירפה את דויד אלאבה שצפוי לפתוח במרכז ההגנה. איסקו עשוי להרוויח מהפציעה של טוני קרוס ולפתוח בקישור לצד קאסמירו ולוקה מודריץ'. גארת' בייל המושמץ, שחזר בהשאלה מטוטנהאם, צפוי לעלות בשלישיית ההתקפה יחד עם קארים בנזמה ורודריגו. לצד קרוס, גם פרלאן מנדי, דני סבאיוס ואלברו אודריוסולה ייעדרו, בעוד דני קרבחאל ומרסלו בספק.

משחקים נוספים

קאדיס – לבאנטה (20:30)
מאיורקה – בטיס (20:30)
אוססונה – אספניול (23:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי