העבירה מסר ברור: ריאל מדריד דרסה 1:4 את אלאבס

קארים בנזמה, דויד אלאבה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הבלאנקוס הבהירו למי שחשב שהם נחלשו בפגרה שאסור לזלזל בהם. צמד לבנזמה, אלאבה בישל בבכורה, נאצ'ו ו-ויניסיוס השלימו את החגיגה

(גודל טקסט)

העזיבות של סרחיו ראמוס ורפאל וראן אולי יצרו תחושה שריאל מדריד נחלשה במהלך הפגרה, בטח לאור העובדה שמלבד דויד אלאבה היא לא צירפה רכש ועד כה גם לא הצליחה להחתים את קיליאן אמבפה, אך הבלאנקוס עלו הערב (שבת) למחזור הראשון של עונת 2021/22 בליגה הספרדית והעבירו מסר ברור מאוד: אסור לזלזל בהם. במשחק החזרה שלו לליגה הספרדית, קרלו אנצ'לוטי ראה את שחקניו מביסים 1:4 את אלאבס ופותחים את העונה עם תוצאה מספקת ביותר.

גארת' בייל ואדן הזאר שלא ממש מצאו את מקומם בעונה החולפת פתחו בהרכב והיו רשומים על שני איומים לעבר שער היריבה. במחצית השנייה נרשמה התעוררות מצד השחקנים של קרלו אנצ'לוטי. בדקה ה-48 שלח לוקאס ואסקס כדור רוחב מצד ימין, שהגיע לאדן הזאר. הבלגי השאיר בעקב לקארים בנזמה, שכבש מקרוב את הראשון של הבלאנקוס.

שמונה דקות לאחר מכן סידר לוקה מודריץ' לנאצ'ו את השער השני של האורחת. בדקה ה-62, בנזמה כבר השלים צמד לאחר שניצל ערבובייה בהגנה הבאסקית ושוב כבש מקרוב. המארחת הצליחה להשיג פנדל, אותו שלח חוסלו פנימה (64), אך לא הצליחה לעשות מעבר וראתה כיצד המחליף ויניסיוס נוגח מקרוב את הרביעי של האורחת בתוך תוספת הזמן.

לוקה מודריץ', נאצ'ו | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי