פ.ס.ז' הפרה את ההבטחה? אמבפה "מוחזק בניגוד לרצונו", ריאל כבר פסימית

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה | רויטרס

הבלאנקוס מעריכים שפ.ס.ז' תדחה גם את ההצעה הסופית שלהם בגובה 180 מיליון יורו, החלוץ מתוסכל. קרבחאל עדיין אופטימי: "מקווים שיצטרף"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גם אחרי שעלתה אמש (שבת) זמנית למקום הראשון בליגה הספרדית, גם אחרי 0:1 מלא באופי על בטיס בחוץ, בריאל מדריד ממשיכים להתעסק בעיקר בקיליאן אמבפה. לפי שעה, מעריכים בספרד ובצרפת שהמו"מ בין ריאל לפריז סן ז'רמן לא יישא פרי, וכי הסיכויים לעסקה פחתו משמעותית ביממה האחרונה.

לפי הדיווחים האחרונים בספרד, "בכירים בריאל מדריד פסימיים בנוגע לעסקה", אחרי שהציבו לפ.ס.ז' אולטימטום, והודיעו להם שימשכו את ההצעה לשלם 180 מיליון יורו על אמבפה אם לא יקבלו תשובה עד יום שני בשעות הערב. לפי ההערכות, פ.ס.ז' תידחה את ההצעה ותסכים למכור את אמבפה מיידית רק אם תקבל תמורתו למעלה מ-200 מיליון יורו. לפי מקורביו של אמבפה, מדובר בהפרת הבטחה מצידה של פ.ס.ז', שהתחייבה בעל פה בפני החלוץ שתסכים למכור אותו בסכום שרכשה אותה – 180 מיליון יורו. ב"סקיי בריטניה" טענו ש"אמבפה מתוסכל ומבולבל מהמצב".

גם העיתונאי הבכיר ז'וספ פדררול מ"אל צ'ירינגיטו" שדיבר בשבועות האחרונים בביטחון רב על האפשרות שהעסקה תתממש, נשמע הלילה הרבה פחות בטוח בעצמו והודה ש"קשה לראות איך זה קורה", כשהוא מעריך שהסיכוי שאמבפה יסיים את העונה בפ.ס.ז' נראים כעת גבוהים יותר.

שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל חוגג עם קארים בנזמה
חדר ההלבשה מחכה לאמבפה. קרבחאל חוגג עם בנזמה | רויטרס

אמבפה צפוי לשחק הערב במדי פ.ס.ז' מול ריימס, במה שתהיה גם הופעה הבכורה של ליאו מסי בקבוצה, אבל ב"אס" מדווחים ש"חדר ההלבשה של ריאל עדיין מחכה לאמבפה בזרועות פתוחות", וגם דני קרבחאל לא הסתיר זאת אמש כשאמר אחרי הניצחון על בטיס: "אנחנו מקווים מאוד שאמבפה יגיע, כי הוא שחקן גדול. כל שחקן גדול יכול לעזור לנו".

באופן טבעי, השאלה הראשונה שהופנתה לקרלו אנצ'לוטי אחרי המשחק הייתה דווקא על אמבפה. "עדיף לדבר על המשחק", אמר המאמן בניסיון להתחמק, "כל מה שקשור לאמבפה נמצא באחריותה של ההנהלה, אני אפילו לא מודע לכל מה שקורה".

חבל ההנהלה, שחקן העבר האגדי אמיליו בוטראגניו הוסיף ש"אנחנו מבינים את הציפיות של האוהדים, מבינים שכולם מדברים על המעבר הזה, אבל כרגע אין לנו שום דבר חדש לומר בנושא".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
יש על מה לבנות. אנצ'לוטי | רויטרס

כך או כך, ריאל מסתדרת לא רע בינתיים גם ללא הכוכב הצרפתי. אמש היה זה דני קרבחאל שכבש שער ניצחון חשוב, מבישול שלישי של קארים בנזמה העונה. "עברתי תקופה אישית לא קלה, עם הקורונה ועוד כל מיני עניינים. אני שמח שזה מאחוריי, ומקווה שהגול שכבשתי יהיה התחלה חדשה", אמר קרבחאל בסיום.

"אני חושב ששלטנו במשחק מההתחלה ועד הסוף, אבל קצת התקשינו להראות את האיכויות שלנו בהגנה", ניתח אנצ'לוטי. "אנחנו צריכים לשחק עם יותר אינטנסיביות. בנזמה התקשה קצת במחצית הראשונה, אבל הכריע את המשחק במחצית השנייה. יש לא מעט דברים לשפר בזמן פגרת הנבחרות, אבל בסך הכל אני מרוצה מפתיחת העונה".

אנצ'לוטי הבהיר כי מבחינתו, העמדה האידיאלית מבחינתו של דייויד אלאבה היא כבלם. "אני מעדיף אותו בעמדה הזו מאשר בעמדת המגן השמאלי או הקשר. אשתדל להמשיך להציב אותו שם", אמר.