ניצחון ראשון העונה: בטיס כבשה בדקה ה-89 וגברה 1:2 על גרנאדה

רודרי, שחקן בטיס, חוגג | GettyImages, Fran Santiago

קנאלס כבש את שער הניצחון המאוחר, רודרי פתח (45+1), סוארס השווה זמנית עבור המפסידה (66). חטאפה עדיין ללא נקודה אחרי שנכנעה 1:0 בביתה לאלצ'ה

קבוצות: חטאפה אלצ'ה
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך הערב (שני) עם שני משחקים, כאשר בראשון אלצ'ה השיגה ניצחון 0:1 חשוב על חטאפה וסיבכה אותה בתחתית. לאחר מכן, בטיס ניצחה 1:2 את גרנאדה והשיגה את ניצחונה הראשון העונה.

חטאפה – אלצ'ה 1:0

הכחולים נפרדו הקיץ אחרי חמש שנים מהמאמן חוסה בורדאלאס, שאחרי חמש שנים מוצלחות במיוחד עבר לוולנסיה. תחת מיצ'ל, נראה שהקבוצה עדיין מתקשה להמשיך קדימה מהפרידה. לוקאס פרס עלה להופעת בכורה אצל האורחת בדקה ה-58, וכעבור 11 דקות העניק לי את שער הניצחון. אלצ'ה השיגה ניצחון ראשון העונה ועלתה באופן זמני לחצי העליון של הטבלה, בעוד חטאפה עדיין ללא נקודה והיא נמצאת מתחת לקו האדום.

שחקני אלצ'ה חוגגים עם לוקאס פרס
כבש בבכורה. לוקאס פרס חוגג עם שחקני אלצ'ה | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante

גרנאדה – בטיס 2:1

רגע לפני שהיא פותחת את דרכה בליגה האירופית נגד סלטיק, בטיס השיגה את הניצחון הראשון שלה העונה, שסיפק לה מעט אוויר לנשימה. דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, רודרי הבקיע שער נהדר עם בעיטה לפינה העליונה וקבע 0:1 לאורחת. בדקה ה-66 המארחת חזרה למשחק בזכות שער של לואיס סוארס. החלוץ הקולומביאני, בעל השם הזהה לזה של כוכב אתלטיקו מדריד, סיפק ביצוע שלא היה מבייש גם את האורוגוואי. סוארס קיבלת את הכדור בכנף, התקדם לקצה הרחבה ושיגר בעיטה עוצמתית לפינה התחתונה. השוער רוי סילבה, שפגש את האקסית, נותר חסר סיכוי.

עם זאת, הוורדיבלאנקוס יצאו בכל זאת עם ידם על העליונה אחרי שבדקה ה-89, החליף סרחיו קנאלס יצא לסלאלום במרכז המגרש שהסתיים בבעיטה נפלאה לפינה הרחוקה. כאמור, עבור הקבוצה של מנואל פלגריני מדובר בניצחון ראשון העונה, ולקבוצה כעת חמש נקודות לאחר ארבעה משחקים. המפסידה תמשיך בחיפוש אחר ניצחון בכורה, ובמאזנה כרגע שתי נקודות בלבד.

תוצאות המחזור בספרד

לבאנטה – ראיו וייקאנו 1:1
אתלטיק בילבאו – מאיורקה 0:2
אספניול – אתלטיקו מדריד 2:1
אוססונה- ולנסיה 4:1
קאדיס – ריאל סוסיאדד 2:0
ריאל מדריד – סלטה ויגו 2:5