ויניסיוס: "מהיום הראשון בריאל מדריד הרגשתי את הלחץ"

ויניסיוס השלים את המהפך של ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

הברזילאי שחווה עונת פריצה במדי הבלאנקוס התראיין בספרד: על החגיגה הבעייתית מול סלטה ("אולי הגזמתי"), הסגנון שלו ("משחק כמו ברחוב בברזיל") ואמבפה ("אני מעריץ שלו")

(גודל טקסט)

ויניסיוס ג'וניור היה מהכוכבים הגדולים בערב החזרה החלומי של ריאל מדריד לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו, שנגמר בניצחון 2:5 על סלטה ויגו. הברזילאי כבש, חגג עם האוהדים בדרך שגררה ביקורות וסחט פנדל שאפשר לקארים בזנמה להשלים שלושער. אחרי שלוש עונות שבהן לעיתים היה נדמה שהוא לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו עד הסוף, עושה רושם שהעונה שחקן הכנף שהגיע מפלמנגו הופך משבוע לשבוע לאחד הכוכבים בריאל מדריד. הלילה (בין שני לשלישי) פורסם ראיון שנערך עמו ב"אס" ובו ויניסיוס דיבר על מספר נושאים בוערים סביבו.

אוהדי ריאל מדריד חוגגים שער עם ויניסיוס ג'וניור
כמה שהאוהדים חיכו לזה. ויניסיוס חוגג עם הקהל | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

ויניסיוס נשאל על סגנון המשחק הוורטיקלי שלו, אשר זיכה אותו בתשואות בברנבאו כבר מגיל צעיר, ואמר: "אני תמיד מנסה לעבור בכדרור ואם אני נכשל, אני מנסה שוב. לדעתי זו הסיבה. אני מנסה לשחק פה כאילו אני בבית שלי, בברזיל. אני מרגיש כמו בימים שהייתי משחק ברחוב, בשמחה. זה מה שתמיכת הקהל גורמת לי. אנחנו משחקים כדי ליהנות ביחד איתם".

הקיצוני הסביר את חגיגת השער נגד סלטה: "עברנו תקופה אמוציונלית וזה בוודאי השפיע עליי. אולי הגזמתי קצת (צוחק). זה קצת הכל ביחד, כי זה שער שהפך ל-2:3, ערב החזרה שלנו הביתה אחרי הרבה זמן ושוב כבשתי. האמת שזה היה חיבוק לברנבאו במפגש המחודש עם האוהדים. זה היה חיבוק לכל ה'מדרידיסטאס' שתמיד לצדנו".

הברזילאי התייחס לשיפור בסיומת מול השער – ההבדל הכי משמעותי בהתקדמות שלו העונה: "זה תוצר של הרבה שעות עבודה באימונים. מאז שהגעתי למדריד תמיד אמרתי שיגיע הזמן שבו אכבוש הרבה שערים ברצף. אני מרגיש מצוין מתחילת העונה, המאמן וכל הצוות סומכים עליי וזה גורם לי להרגיש שגם אם אחטיא, אני יכול לנסות שוב".

בעבר, ריבוי ההחמצות עורר ביקורות רבות כלפי ויניסיוס, שאמר על כך: "אני מסתדר עם זה. מהיום הראשון שלי כאן הרגשתי לחץ בגלל ששילמו עליי 45 מיליון יורו, או פשוט מעצם העובדה שאני משחק בריאל מדריד. אבל אני מקשיב רק לאנשים בבית, שנותנים לי ביטחון אמיתי. אני משחק בשבילי, בשביל להיות מאושר ולשמח את האוהדים והמועדון. לא בשביל לסתום פיות".

כידוע, ריאל מדריד הייתה נחושה להחתים בקיץ את קיליאן אמבפה, אלא שפריז סן ז'רמן לא שחררה את הצרפתי בסופו של דבר. על אף שאמבפה היה תופס את העמדה שלו על המגרש ומאיים לדחוק אותו הצידה ברוטציה, ויניסיוס החמיא לחלוץ, שבהחלט עשוי להגיע לריאל בשנה הבאה: "הוא שחקן אדיר, גם אני מעריץ שלו. אני בטוח שהוא יעשה עונה גדולה בפ.ס.ז'. נראה מה הוא יעשה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי