"לא מהיר כמו פעם, אבל קטלני": במדריד מתמוגגים מלואיס סוארס

שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס | GettyImages

כוכב אתלטיקו מדריד כבש צמד, כולל שער בתוספת הזמן, ב-1:2 הדרמטי על חטאפה: "הסיומת שלו היא דבר בלתי רגיל". סימאונה: "לא נראינו כפי שרצינו להיראות, אנחנו עוד מחכים שהשחקנים המרכזיים שלנו יגיעו ליכולתם הטובה". וגם: הנתון המרשים

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה היה עצבני לאורך כל המשחק אמש (שלישי) בין אתלטיקו מדריד לחטאפה, אך לקראת הסיום העצבים ניכרו במיוחד על מאמן האלופה. הקולצ'ונרוס הגיעו למשחק מול היריבה העירונית לאחר שסיימו את שני משחקיהם האחרונים ב-0:0, כאשר מנגד ניצבה קבוצה שהפסידה בכל משחקיה עד כה. במחצית הראשונה זה נראה רע מאוד כאשר סטפן מיטרוביץ' העלה את המארחת ליתרון, כשזה היה השער הראשון של חטאפה מול אתלטיקו מדריד מאז נובמבר 2011. כמעט עשור.

למזלה של האלופה יש לה את לואיס סוארס. האורוגוואי היה שם בשביל להשוות (78) וגם לכבוש את שער הניצחון דקה בתוך תוספת הזמן. אתלטיקו מדריד חוזרת באופן זמני לפסגה, וחטאפה – היא חייבת למצוא פיתרון לאחר שבתום שישה מחזורים היא עדיין ללא נקודות בלה-ליגה.

אין זו הפעם הראשונה שסוארס דואג להשאיר את הנקודות אצל אתלטיקו. למעשה, על פי בדיקה של "ספורט" הקטאלני, החלוץ האדיר אחראי על 26 נקודות של קבוצתו מאז הגיע – נתון מדהים לכל הדעות – 23 מתוכן (מתוך 86) היו בעונה שעברה והבטיחו את הזכייה הסנסציונית של הקולצ'ונרוס באליפות.

"הוא כבר לא מהיר כמו פעם, הוא לא משתתף במשחק הלחץ הגבוה של אתלטיקו מדריד כמו שהיה רגיל, אבל לואיס סוארס עדיין קטלני", נכתב בסיכום המשחק של המארקה. "האורוגוואי לא התחיל טוב את העונה, אך הסיומת שלו היא עדיין דבר בלתי רגיל".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה התייחס ליכולת של שחקניו: "אנחנו עדיין בתחילת העונה, יש עוד סיטואציות שהקבוצה צריכה להתמודד איתן וקשיים שאנחנו צריכים להתגבר עליהם. לא נראינו כפי שרצינו להיראות. היריבה הקשתה עלינו מאוד, הם לא הולכים להגיע כל העונה הרי, והם הגיעו במצב פגיע. בפתיחת המשחק מה שחיפשנו היה שליטה, אבל לא הראינו מספק אינטנסיביות ומהירות. במחצית השנייה שיחקנו בצורה התקפית. אנחנו עוד מחכים ששחקנינו המרכזיים יגיעו ליכולתם הטובה".

"אני מאושר מהתוצאה, כמובן", אמר סוארס בסיום. "נקלענו לפיגור אבל ידענו לחזור עם הרבה אופי, ועוד בדקות הסיום. אני משוכנע שהמהפך שהשגנו יתרום לנו גם בהמשך וירים לנו את האנרגיות".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה עם יאניק קראסקו
מחכה לשחקניו הבכירים. סימאונה עם קראסקו | רויטרס

המספרים

* עשר שנים מינוס חודשיים. 1,582 דקות. 17 משחקים רצופים. זהו אורך הרצף בו אתלטיקו מדריד לא ספגה שער מול חטאפה. כל זה נגמר בדקה ה-45 כאשר סטפן מיטרוביץ' העלה את היריבה ליתרון. מזל שיש את סוארס.

* אתלטיקו מדריד השיגה שבע נקודות בזכות שערים ברבע השעה האחרונה של המשחק – יותר מכל קבוצה בליגה הספרדית העונה.

* הקולצ'ונרוס גם השיגו 24 נקודות ממשחקים בהם הם פיגרו במהלכם, ועשו זאת יותר מכל יריבה אחרת בלה-ליגה.