רונאלד קומאן הקריא הצהרה ונטש את מסיבת העיתונאים לקראת קאדיס

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה | רויטרס

בצל הדיווחים על פיטוריו האפשריים, המאמן סירב לדבר עם התקשורת והקריא מסרים מדף לקראת המשחק בחמישי ב-23:00: "אי אפשר לצפות לניסים, זה תהליך שלוקח זמן"

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השישי בליגה הספרדית יגיעו לסיומם רק מחר (חמישי) כאשר קאדיס תארח את ברצלונה ורונאלד קומאן במה שעשוי להיות משחקו האחרון כמאמן הבלאוגרנה. עוד קודם לכן, גרנאדה תארח את ריאל סוסיאדד ובמקביל אוססונה תפגוש את ריאל בטיס.

קאדיס – ברצלונה (23:00)

ניצחון אחד בלבד רשמה ברצלונה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והמשבר בשיאו. לפי כל הפרסומים בספרד, הנשיא ז'ואן לאפורטה כבר החליט להיפרד מהמאמן רונאלד קומאן, אבל בינתיים ההולנדי עוד בקטלוניה, מנסה להתמודד עם הלחץ והביקורות הקשות בעקבות ה-3:0 המביך בקאמפ נואו לבאיירן מינכן בליגת האלופות וה-1:1 נגד גרנאדה ביום שני, שהותיר את ברצלונה עם 8 נקודות מ-12 אפשריות.

למסיבת העיתונאים לקראת קאדיס, שבשבוע שעבר גברה 1:2 על סלטה ויגו ורשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, קומאן התייצב עם דף ממנו הקריא הצהרה חשובה ומיד לאחר מכן עזב את המקום מבלי להשיב לשאלות: "המועדון עובר ארגון מחדש בימים אלו וזה לוקח זמן. שחקנים צעירים יכולים להפוך לכוכבים תוך מספר שנים, כפי שקרה עם צאבי ואינייסטה, אבל זה דורש סבלנות. אי אפשר לצפות לניסים בליגת האלופות ומדובר בתהליך שהאוהדים ראויים לו. אני יודע שהתקשורת לוחצת ולא בפעם הראשונה בהיסטוריית המועדון, אבל אנחנו סומכים על האוהדים ושמחים מהעידוד לו זכינו נגד גרנאדה", אמר ועזב את המקום.

אנסו פאטי אמנם חזר לאימונים מלאים בימים האחרונים, אבל הוא עדיין מחוץ לסגל ברצלונה והבכורה המחודשת שלו אחרי קרוב לשנה עשויה להיות ביום ראשון נגד לבאנטה. מי שעשוי לפתוח בקישור הוא גאבי הצעיר, שעלה מהספסל במשחק האחרון והותיר רושם מצוין. בהתקפה יעלו ממפיס דפאי ולצדו יוסוף דמיר האוסטרי ולוק דה יונג במרכז הרחבה.

גרנאדה – ריאל סוסיאדד (20:30)

גרנאדה עדיין לא ניצחה העונה והיא עם שלוש נקודות בלבד מחמישה משחקים, אבל במשחקה האחרון כמעט ניצחה את ברצלונה בקאמפ נואו, נפרדה ממנה ב-1:1 בעקבות שער בתוספת הזמן של הבלם רונאלד אראוחו. מחר היא תארח את ריאל סוסיאדד, שאחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה מעדה לראשונה ביום ראשון כשסיימה בביתה ב-0:0 מול סביליה החזקה.

משחקים נוספים:

אוססונה – ריאל בטיס (20:30)