פדרי האריך חוזה בברצלונה, אראוחו צפוי להיעדר מהקלאסיקו

מועמד גם לכדור הזהב וגם לשחקן הצעיר. פדרי | רויטרס

הקשר יישאר עד 2026, סעיף השחרור יעמוד על מיליארד יורו. הבלם סובל ממתיחה וייעדר נגד ריאל מדריד, סימאונה מופתע מהציפיות הנמוכות: "שלא יתרצו". פאטי בדרך לחוזה חדש

(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה רשמית על כך שהקשר הצעיר והבטיח של הקבוצה, פדרי, חתם על חוזה חדש שישאיר אותו בקאמפ נואו עד 2026. על פי דיווחים באירופה, בארסה תכליל אופציית יציאה בגובה מיליארד (!) יורו בחוזהו, עלייה של 600 מיליון יורו לעומת סעיף השחרור בחוזה הקודם. והצעד הבא מבחינתה יהיה הארכה חוזהו של שחקן נוסף שמסומן ככוכב העתיד של המועדון, אנסו פאטי. סוכנו של פאטי הגיע לברצלונה בימים האחרונים כדי לדון עם בארסה על הארכת החוזה.

היהלום בן ה-18, שבעונה שעברה עלה לבוגרים בשורות הבלאוגרנה וכבר ביסס את מעמדו כשחקן הרכב קבוע גם בנבחרת ספרד החמיץ דקה אחת בלבד לכל אורך יורו 2020, כולל שלושה משחקים שנכנסו להארכה עד שספרד הודחה בפנדלים על ידי איטליה בחצי הגמר. לאחר מכן המשיך ישירות למשחקים האולימפיים בטוקיו וגם שם כמעט שלא נח, לצערו בטורניר נוסף שהסתיים בהפסד דרמטי, בגמר נגד ברזיל.

בלם הקבוצה, רונאלד אראוחו, סובל ממתיחה וצפוי להיעדר מהקלאסיקו נגד ריאל מדריד בעוד 10 ימים. האורוגוואי אמור להחמיץ גם את משחק הליגה נגד ולנסיה ואת המפגש עם דינמו קייב בליגת האלופות. בברצלונה מקווים שיהיה כשיר לראיו וייקאנו ב-27 באוקטובר, אך סיכוי נמוך שזה יקרה.

רונאלד אראוחו בלם ברצלונה
בסוף הוא הבקיע, אבל זה הספיק לנקודה בלבד. אראוחו | אימג'בנק GettyImages, LLUIS GENE

בינתיים דייגו סימאונה טוען: הסגל של ברצלונה עדיין "חלומי" ועדיין צריך לכוון גבוה, למרות העזיבה של ליאו מסי. מאמן אתלטיקו מדריד התראיין אמש (רביעי) לתקשורת הארגנטינאית והסביר מדוע הנמכת הציפיות בבארסה היא לא יותר מ"תירוצים", לדבריו.

"אז מה הם איבדו את מסי? תראו את הסגל שלהם – סרג'י רוברטו, סרג'יניו דסט, פיקה, לנגלה, אראוחו, אלבה, כישרונות על כמו פאטי, פדרי, גאבי, באלדה, שחקנים מוכחים כמו דמבלה, אגוארו, דה יונג, ממפיס וקוטיניו. אז הם איבדו את מסי? זה לא באמת משנה. לנו בחיים לא היה שחקן כמו ליאו, אז שלא יתרצו", אמר.

סימאונה המשיך, והסביר מדוע מבחינתו אפילו מחוליית ההגנה המושמצת של בארסה אפשר להוציא הרבה יותר. "אומטיטי שחקן נהדר, הוא עובר תקופה לא קלה אבל עדיין בלם ברמה גבוהה מאוד. כנ"ל לגבי לנגלה. הוא שחקן משמעותי מאוד. אסור לשכוח את ההישגים שהוא הגיע אליהם בעבר. איך אפשר לזלזל בהם? נו באמת".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה
על מי אתם עובדים? סימאונה | אימג'בנק GettyImages, Denis Doyle

במקביל, לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה מנסה למצוא דרך להיכנס למירוץ אחר ארלינג הולאנד, אחריו דולקות כמה מהקבוצות העשירות והגדולות בעולם כולל מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ריאל מדריד, באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן וליברפול.