"עושים גם דברים שלא ביקשתי": אנצ'לוטי מתמוגג מ"הקישור הטוב בעולם"

"הדינמיות שלהם מפתיעה אותי". קרלו אנצ'לוטי עם לוקה מודריץ' | GettyImages, Soccrates Images

קרוס בישל פעמיים, גם מודריץ' וקאסמירו הכינו שערים ב-1:4 של ריאל בגרנאדה ומאמנם התלהב: "זה בא להם בטבעיות". ויניסיוס מוגדר כ"כוכב על"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד, קבוצת החוץ הכי טובה העונה בספרד, הוכיחה זאת פעם נוספת הערב (ראשון) עם 1:4 נינוח בגרנאדה. ויניסיוס כבש את השמיני שלו בליגה העונה (מתוכם שבעה במשחקי חוץ), טוני קרוס בישל פעמיים וקרלו אנצ'לוטי היה שבע רצון מהחזרה הטובה של השחקנים הבינלאומיים שלו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם לוקה מודריץ'
"הדינמיות שלהם מפתיעה אותי". קרלו אנצ'לוטי עם לוקה מודריץ' | GettyImages, Soccrates Images

המאמן החמיא בעיקר לקרוס, לוקה מודריץ' וקאסמירו, שכולם בישלו במשחק: "אין יותר מדי מה להגיד, שלושתם ברמה גבוהה מאודד ומבחינתי זה עדיין הקישור הטוב בעולם. הדינמיות שלהם מפתיעה אותי, הם עושים אפילו דברים שאני לא מבקש מהם. זה בא להם בטבעיות. הם עשו את זה בעבר, עושים את זה כעת ונראה מה יהיה בעוד 10 שנים, אם כי יש לנו את קמאבינגה, ואלוורדה ובלאנקו".

על החלפתו של ויניסיוס, שסחט גם כרטיס אדום אחרי השער והתעמת עם שחקני המארחת, אמר המאמן: "הוצאתי אותו כדי להימנע מבעיות, כי המשחק התחיל להתחמם ולא רציתי שיהיו בעיות לנו ולגרנאדה".

על השינויים שביצע בהרכב אמר: "הקבוצה הייתה בסדר מבחינה פיזית, אבל ראיתי שאדר מיליטאו חזר עייף ונאצ'ו בהחלט עשה עבודה טובה במקומו. אולי נעשה עוד שינויים במשחקים הבאים, אני סומך גם על אלה שמקבלים פחות דקות. מרקו אסנסיו התמודד עם מה שביקשתי ממנו. הוא מספק את הסחורה ומראה את האיכויות שלו".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור חוגג שער
הצטרף לחגיגה עם השער השלישי. ויניסיוס | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

ויניסיוס ממשיך לזכות לשבחים בתקשורת במדריד, כשבמאזנו העונה כבר יותר שערים מאשר בשלוש העונות הקודמות גם יחד. "כרגע הוא כוכב ברמה עולמית שאף אחד לא יכול לעצור", כתב הפרשן תומאס רונסרו. "אפשר להיות גאים בריאל, בטח על השער השלישי. מי שאוהב כדורגל זו פנטזיה עבורו. יש במדריד שחקנים נערצים וכרגע ויניסיוס הוא כוכב על בהתהוות. השייח'ים איחרו לגביו, הוא שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי