רכש ראשון בעידן צ'אבי: פראן טורס חתם לחמש שנים וחצי בברצלונה

play
פראן טורס שחקן נבחרת ספרד חוגג שער | רויטרס
על השחיטה: 0:7 מטורף למנצ'סטר סיטי על לידס 02:36

הקיצוני בן ה-21 החליט לחזור למולדתו ויחזק את ההתקפה הפצועה והחסרה של הקטלאנים. למרות המשבר הכלכלי, הם ישלמו למנצ'סטר סיטי בסביבות 55 מיליון יורו. סעיף השחרור: מיליארד יורו

(גודל טקסט)

למרות הקשיים הכלכליים שלה, ברצלונה הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמה נוצצת ראשונה לקראת חלון ההעברות של ינואר. פראן טורס, שחקנה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד, חתם רשמית במועדון הקטלאני על חוזה עד קיץ 2027. הקטלאנים, כך לפי הדיווחים, ישלמו כ-55 מיליון יורו עבור כרטיסו של השחקן ועוד 10 מיליון יורו היא תשלם על בונוסים עתידיים. סעיף השחרור שלו יעמוד על מיליארד יורו.

ברצלונה עקבה אחרי טורס כבר תקופה ארוכה במסגרת חיפושיה אחרי שחקן התקפה בכיר שימלא את החלל שהותירו סרחיו אגוארו שפרש וליאו מסי כמובן. אחרי מינויו למאמן החדש, צ'אבי דחף להחתמתו של השחקן אותו הוא שם בראש סדר העדיפויות. המאמן החדש קיבל את מבוקשו וצפוי להיות שחקן ההתקפה היחיד שמצורף בחלון ההעברות של ינואר, בתקווה שעוסמאן דמבלה יאריך את חוזהו ויישאר.

פראן טורס שחקן מנצ'סטר סיטי
החיזוק הראשון של צ'אבי? פראן טורס | רויטרס

טורס, שגדל ופרץ במדי ולנסיה, רק בן 21 אך יש לו כבר ניסיון לא מבוטל ב"לה ליגה" בשלוש השנים שלו במדי העטלפים. באוגוסט 2020 מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה רכשה אותו תמורת כ-23 מיליון יורו והוא הספיק לכבוש תשעה שערים ב-28 הופעות במדים התכולים.

טורס מהווה חלק בלתי נפרד מנבחרת ספרד, במדיה הוא כיכב ביורו האחרון וגם כבש 12 שערים אצל לואיס אנריקה ב-22 הופעות בלבד. טורס אמור להשתלב בהתקפת הקטלאנים לצד עוסמאן דמבלה ואנסו פאטי, שעדיין לא חזר מהפציעה שלו.