לא יכבוש מול ריאל? אמבפה סידר לפריז סן ז'רמן 0:1 מול הבלאנקוס בדקה ה-94

מישהו אמר שהוא יעשה חשבון לריאל מדריד? אמבפה חוגג ניצחון גדול | אימג'בנק GettyImages, Alain JOCARD

הכוכב הצרפתי הגדול אולי יעבור בקיץ אל הבלאנקוס, אבל הערב הוא מצא את הרשת מולה ממש על הבאזר וסידר למוליכת צרפת ניצחון חשוב מאוד בשמינית גמר האלופות. מסי החמיץ פנדל רשלני (62)

(גודל טקסט)

מישהו באמת חשב שקיליאן אמבפה יעשה חשבון לריאל מדריד, אליה הוא עשוי לעבור בקיץ? הכוכב הגדול של פריז סן ז'רמן כבש הערב (שלישי) בדקה ה-94 שער בתום מהלך אישי יוצא מן הכלל וסידר למוליכה הצרפתית 0:1 קריטי מול ריאל מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. זה השער ה-13 של אמבפה ב-13 המשחקים האחרונים שלו באלופות ועכשיו הפריזאים, שהיו על סף 0:0 ביתי ומאכזב לאור יחסי הכוחות, יגיעו עם הרבה ביטחון ועם יתרון לגומלין בסנטיאגו ברנבאו בעוד שלושה שבועות. ליאונל מסי השלים משחק שמיני ברציפות ללא שער או בישול מול ריאל מדריד ואף החמיץ פנדל אחרי בעיטה רשלנית שלו בדקה ה-62 והדיפה של טיבו קורטואה הטוב.

והאמת שהשער הזה מגיע לפריז סן ז'רמן ואולי יותר מכך הוא מגיע לריאל מדריד. מוליכת הלה ליגה, שסיימה ב-0:0 מול ויאריאל בשבת, הגיעה אל המשחק בידיעה שבוטל חוק שערי החוץ ושיחקה בהתאם כשהיא בכלל לא מנסה לתקוף את השער או ליזום, רק מתגוננת וגם כשיצאה קצת קדימה זה בעיקר היה לצורך החזקה בכדור בשטח של היריבה. זו הייתה אחת מתצוגות הכדורגל היותר שליליות של ריאל מדריד בשנים האחרונות והיא למעשה שיחקה כמו מי שיודעת ששער חוץ הוא לא משהו ששווה "להתאבד" בשבילו בשיטה הנוכחית. אי אפשר לציין לחיוב כמעט אף שחקן אצלה, אולי פרט לטוני קרוס, קאסמירו (שספג כרטיס צהוב ולא ישחק בגומלין) ודייויד אלאבה. מי שאכזב והיה חלש מאוד הוא דני קרבחאל, שגם גרם לפנדל והוחלף על ידי לוקאס ואסקס, מולו חגג אמבפה בשער. ריאל תהיה חייבת לשנות גישה בגומלין ואז נראה מה היא באמת שווה. בצד החיובי קארים בנזמה חזר אחרי היעדרות בשל פציעה והשלים כמעט 90 דקות.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן
מישהו אמר שהוא יעשה חשבון לריאל מדריד? אמבפה חוגג ניצחון גדול | אימג'בנק GettyImages, Alain JOCARD

הגומלין ייערך בסנטיאגו ברנבאו בעוד שלושה שבועות.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד