צ'אבי מודה: "עשינו תוצאה לא טובה, משום מה הורדנו את האינטנסיביות"

play
מאמן ברצלונה, צ'אבי | GettyImages, LLUIS GENE
החמצת ענק לדה יונג, ברצלונה לא הצליחה להבקיע נגד גלאטסראיי 02:01

מאמן ברצלונה לא מרוצה אחרי ה-0:0 הביתי מול גלאטסראיי, פדרי: "יש לי עוד הרבה ללמוד", קרויף: "לא הגענו למספיק מצבים"

(גודל טקסט)

ברצלונה לא הרשימה במיוחד אתמול (חמישי) במשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית. הקבוצה של צ'אבי, שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות, סיימה ב-0:0 ביתי מול גלאטסראיי ותצטרך לנצח בטורקיה כדי לעלות לרבע הגמר.

פדרי שחקן ברצלונה
"מנסה להימנע מהשוואות לשחקנים אחרים". פדרי | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

בלם בארסה אריק גרסיה אמר אחרי המשחק: "הגענו כדי לנצח. במחצית הראשונה איבדנו קצת את הכדור בגלל הלחץ. לא הייתה לנו את ההצלחה שהייתה לנו במשחקים האחרונים". הקשר פדרי אמר: "רצינו לנצח ולכבוש הרבה שערים, אבל זה היה בלתי אפשרי. אני חושב שלא היינו מספיק טובים בהתקפה, חסר לנו קצב עם הכדור, לא היינו טובים מספיק בלחץ. אני מנסה להימנע מהשוואות לשחקנים אחרים, יש לי הרבה לאן להשתפר והרבה מה ללמוד מהטובים ביותר כמו בוסקטס, שהוא כוכב".

היועץ לנשיא ג'ורדי קרויף התייחס אחרי המשחק להופעה של השוער איניאקי פנייה, שמושאל מברצלונה: "הוא העניק לגלאטסראיי הרבה ביטחון וגם יש לו משחק רגל טוב מאוד. נראה אם הוא יהיה פה בקיץ. למאמן יש נשקים שונים למשחקים שונים והיום הוא בחר במה שהוא בחר, ב-11 שחשב שיהיו מספיק טובים למשחק. תקפנו היטב, אבל ללא הרבה הצלחה מול השער. לא היו לנו הרבה מצבים מצוינים".

מאמן ברצלונה צ'אבי הוסיף: "זו תוצאה לא טובה. כשאתה מוריד את האינטנסיביות כל הקבוצות הן אותו דבר. במחצית השנייה השתפרנו, ניסינו, אבל פגשנו הגנה נהדרת ואת איניאקי שהיה נהדר. פגשנו יריבה טובה מאוד מבחינה הגנתית, הבלמים שלהם והשוער היו טובים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי