ברצלונה הכריזה על שיתוף פעולה עם ספוטיפיי, שם האצטדיון ישונה

play
חיבור בין מוזיקה לכדורגל | ספוטיפיי
החמצת ענק לדה יונג, ברצלונה לא הצליחה להבקיע נגד גלאטסראיי 02:01

במסגרת השותפות עם ענקית הסטרימינג הבינלאומית שתחל ב-1 ביולי, האצטדיון ימותג מחדש כ"ספוטיפיי קאמפ נואו" והלוגו יופיע על החולצות. ההסכם מוערך בכ-280 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אחרי המשבר הכלכלי והחיפוש אחר ספונסר חדש, ברצלונה הכריזה הערב (שלישי) על שיתוף פעולה ארוך טווח עם ענקית הסטרימינג Spotify, במסגרתו ספוטיפיי תהפוך לשותפה הראשית של המועדון ושירות הסטרימינג הרשמי שלו. הלוגו של ספוטיפיי יודפס על חולצות קבוצת הגברים והנשים החל מעונת 2022/23 לארבע עונות והיא תעניק חסות לחולצות האימונים במשך שלוש עונות. על פי הדיווחים בתקשורת הקטלאנית, שווי ההסכם הוא 280 מיליון יורו.

בנוסף, לראשונה בתולדות המועדון, בתחילת יולי 2022 האצטדיון ימותג מחדש כ"ספוטיפיי קאמפ נואו". החזון של השותפות הוא ליצור פלטפורמה שתאפשר לאמנים מכל העולם ליצור אינטראקציה עם קהילת המעריצים העולמית של ברצלונה.

ספוטיפיי קאמפ נואו, ברצלונה
גם האצטדיון ישנה את שמו | ספוטיפיי

ההסכם שאושר ונחתם על ידי מועצת המנהלים של ברצלונה, כפוף לאשרור אסיפת חברי הנציגים שתתקיים ב-3 באפריל, באמצעות הליך הצבעה אלקטרוני. המועדון יחשוף בקרוב את כל הפרטים הלוגיסטיים, במקביל להכרזה הפומבית על הפגישה.

במסגרת השותפות, Spotify תהפוך לשותפה הראשית של המועדון מעונת 2022/23. ההסכם על זכויות שם האצטדיון יחל ביולי 2022 ויימשך לאורך הפיתוח השאפתני של אתר הקאמפ נואו, כחלק מפרויקט Espai Barça אשר ישדרגו את מתקני המועדון לרמה בינלאומית, ויהפכו את חווית המשחקים לחווית בידור המשלבת גם את העיר בארסה.

שיתוף פעולה ברצלונה עם ספוטיפיי
חיבור בין מוזיקה לכדורגל | ספוטיפיי

השותפות בין Spotify ובארסה היא ראשונה מסוגה, שכן היא מחברת בין עולמות המוזיקה והכדורגל. כעת שחקני המועדון ואמנים מכל העולם יוכלו לקבל במה באצטדיון Camp Nou Spotify, לאחד בין מעריצים. על שלטי החסות הפזורים ברחבי האצטדיון ניתן יהיה למצוא אמנים מרחבי העולם וכך להציג אותם בפני הצופים בבית.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה: "אנו נרגשים להכריז על שותפות חלוצית עם חברה בעלת שם עולמי כמו Spotify. שותפות זו תאפשר לנו להמשיך לקרב את המועדון לאוהדיו ולגרום להם להרגיש, יותר מתמיד, חלק ממשפחת בארסה. השילוב של שתי חוויות ייחודיות כמו בידור וכדורגל, יאפשר לנו להתחבר לחדשים קהלים ברחבי העולם. האיחוד הזה הוא צעד נוסף בדרכנו לעידן חדש, שבו אנחנו ממשיכים להראות את האופי החדשני והחיפוש המתמיד אחר מצוינות שכה מאפיין את בארסה, תכונות שהופכות את המועדון למיוחד בעולם".

אלכס נורסטרום, מנהל עסקים ראשי של Freemium, Spotify: "אנחנו יותר מנרגשים לצאת לדרך עם השותפות עם מועדון הכדורגל ברצלונה שיפגיש בין עולמות המוזיקה והכדורגל. החל מיולי, שיתוף הפעולה שלנו יציע במה גלובלית לאמנים, שחקנים ואוהדים ב-Spotify Camp Nou. אנו נרגשים ליצור הזדמנויות חדשות להתחבר לבסיס האוהדים העולמי של מועדון הכדורגל ברצלונה. המשימה של Spotify היא לממש את הפוטנציאל היצירתי של אמנים ולאפשר להם להתפרנס מהאמנות שלהם. אנחנו מאמינים, ששותפות זו תסלול את הדרך להגשים את המשימה באופן יחודי, מלא דמיון והשפעה".