פדרי כישף את הקאמפ נואו, צ'אבי: "היה לו משחק מושלם"

play
היורש של מסי? פדרי חוגג | רויטרס
מבצע אישי נפלא לפדרי, ברצלונה חזרה מפיגור ל-1:2 על גלאטסראיי 02:43

ילד הפלא של ברצלונה הכניע את סביליה עם שער מהסרטים, מאמנו פרגן וגם ביקר: "שחקן כמוהו צריך לכבוש הרבה יותר". פדרי: "יש כאן את הקהל הכי טוב בעולם". וגם: המספרים המדהימים

(גודל טקסט)

רק לפני חצי שנה ברצלונה נראתה כמו קבוצה גמורה. הקטלאנים, שניסו להתאושש מההלם של עזיבת ליאונל מסי, הודחו בבושת פנים מליגת האלופות והיו בצרות גם בליגה. אלא שההגעה של צ'אבי ועמו שחקני הרכש החזירה את הקבוצה הזו למסלול ואמש (ראשון) פדרי הראה למה מדברים עליו ככישרון הצעיר הכי מבטיח בעולם. כוכב העתיד של הכדורגל הספרדי העניק לבארסה 0:1 קטן ומתוק על סביליה עם שער גאוני בדקה ה-72, כאשר הוא חולף על פני שני שחקנים ויורה טיל בלתי עציר לפינה. השער הזה העלה את ברצלונה למקום השני, שם היא עשויה להישאר עד סוף העונה, בטח שבקצב הניצחונות שהיא משיגה כעת (6 ברציפות).

פדרי שחקן ברצלונה חוגג
היורש של מסי? פדרי חוגג | רויטרס

"אני מרגיש את האהבה של הקהל מאז שהגעתי לברצלונה", אמר פדרי הנרגש לאחר המשחק, "זה היה ניצחון חשוב מאוד מול יריבה חזקה. רק לפני שלושה חודשים התקשינו מאוד ועכשיו אנחנו במקום השני. השתפרנו מאוד".

"אנחנו יודעים כמה הליגה הזו קשה", הוא הוסיף, "אבל ברצלונה חייבת תמיד להיאבק על האליפות. עבורי, אוהדי ברצלונה הם הכי טובים בעולם. הם היו מדהימים היום, אני כל כך גאה".

פדרי שחקן ברצלונה חוגג
פדרי נחנק מאהבה אחרי הגול | רויטרס

צ'אבי, שכבר התרגל להחמיא לפדרי, אמר: "הוא שחקן מאוד חשוב שעושה את ההבדל. היה לו משחק מושלם, כמו לשאר הקבוצה. שחקן כמו פדרי צריך לסיים את העונה עם הרבה יותר גולים. אנחנו עובדים על זה. הוא שחקן מעולה, אנחנו מעודדים אותו לבעוט כדי לכבוש גולים כאלו. זה לא מפתיע אותי, אנחנו רואים את זה בכל יום באימונים".

על המשחק של קבוצתו: "היה לנו משחק כמעט מושלם, אנחנו קרובים לטופ שלנו. סביליה שיחקה מצוין. זו קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה עם מאמן מנוסה. התקשינו במחצית הראשונה. הניצחון הזה שווה 6 נקודות. אם אנחנו לא יכולים לזכות באליפות, לפחות אנחנו רוצים להמשיך להפעיל לחץ על ריאל מדריד. אנחנו מתחרים ומשיגים תוצאות טובות, אבל לא זכינו בשום דבר עדיין. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד בדיוק ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי