ראפיניה אחרי הבכורה בברצלונה: "אנחנו יותר טובים מריאל מדריד"

play
ראפיניה, קשר בצלונה | GettyImages, Michael Reaves
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7 05:14

הברזילאי כבש ובישל ב-0:6 על אינטר מיאמי, אבל הקלאסיקו ביום ראשון בלאס וגאס בראש מעיניו: "אשמח להבקיע גם נגדם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עדיין ללא רוברט לבנדובסקי וגם בלי המאמן צ'אבי שכניסתו לארצות הברית סורבה והוא עשוי להצטרף לחניכיו רק ביממה הקרובה, ברצלונה עברה בהצלחה את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונת 2022/23. נכון, זה לא היה משחק הכנה ראשון שלה, אבל זו הייתה פעם ראשונה שהקטלאנים התייצבו עם מרבית כוכביהם וזה הסתיים ב-0:6 על אינטר מיאמי – כאשר הרכש החדש ראפיניה גנב את ההצגה.

הברזילאי שנרכש מלידס תמורת כ-60 מיליון יורו בישל לפייר אמריק אובמיאנג, כבש בעצמו ועוד לפני המחצית גם הוסיף בישול לאנסו פאטי שחתום על השער השלישי של הבלאוגרנה. במחצית השנייה הצטרפו לחגיגה גם המחליפים עוסמאן דמבלה שנכנס במקום ראפיניה, גאבי וממפיס דפאי שלא מן הנמנע שיימכר בקרוב.

ראפיניה, שחקן ברצלונה
גנב את ההצגה בבכורה. ראפיניה | אימג'בנק GettyImages, Michael Reaves

המשחק הבא של ברצלונה ייערך ביום ראשון ב-06:00 בבוקר שעון ישראל, כאשר בלאס וגאס ייערך לא פחות מאל-קלאסיקו נגד ריאל מדריד. מי שכבר לא יכול לחכות למפגש הוא ראפיניה, שהתראיין אחרי הניצחון על קבוצתו שלד דייויד בקהאם ולא חשש לצאת בהצהרה.

"אני מאוד שמח שהבקעתי במדי ברצלונה בפעם הראשונה, זה בהחלט עזר לי וגרם לי להרגיש טוב מאוד על המגרש", אמר שחקן הכנף, "לשחק בברצלונה זה מאוד קל כי כולם מאוד טובים. אני עדיין צריך ללמוד את שיטת המשחק, אבל כולם עוזרים לי מאוד ואני מקווה שאעזור גם להם".

כשנשאל ראפיניה על הקלאסיקו הקרוב, השיב: "אנחנו יותר טובים מריאל מדריד. אני מצפה למשחק ואשמח לכבוש גם נגדם, כי להבקיע שערים זה דבר שתמיד נותן ביטחון – בטח אם זה במשחק מול יריבה כמו ריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי