לפני הקלאסיקו: "ברצלונה סיכמה עם סביליה על רכישת קונדה"

play
ז'ול קונדה שחקן סביליה | GettyImages, Quality Sport Images
רוברט לבנדובסקי מתקבל על ידי שחקני ברצלונה 01:01

שעות לפני המשחק מול ריאל מדריד (5:55, ספורט1), בספרד פורסם כי הבלם הצרפתי שהיה בדרך לצ'לסי - צפוי לחתום בבארסה

(גודל טקסט)

שעות לפני שהיא פוגשת את ריאל מדריד למשחק ראווה בארצות הברית, מסתמן שברצלונה קרובה לרכש החשוב ביותר שלה הקיץ – אפילו יותר מרוברט לבנדובסקי. העיתונאי הספרדי ג'רארד רומרו דיווח היום (שבת) כי הקטלאנים הגיעו לסיכום עקרוני עם סביליה והעברתו של הבלם ז'ול קונדה "סגורה ב-99%".

אף שצ'לסי הציעה סכום גבוה יותר באופן משמעותי, הן בדמי הרכישה לסביליה והן בתנאי השכר שהבטיחה לקונדה, הצרפתי מעדיף לשחק בבארסה והמנהל המקצועי מתאו אלמאן האיץ את המגעים עם האנדלוסים ביממה האחרונה, כאשר הצעתה הרשמית של סגנית אלופת ספרד תוגש בשעות הקרובות וצפויה להיענות בחיוב על ידי סביליה. "ברצלונה תכריז רשמית על ההחתמה בין היום למחר", הוסיף רומרו בנחרצות.

מי שככל הנראה יושפעו מהעסקה, אם וכאשר תצא לפועל, הם ססאר אספיליקואטה ומרקוס אלונסו. שחקני צ'לסי, שסומנו כמועמדים לעזוב את הבלוז ולחזק את ברצלונה, עלולים שלא לקבל את ברכת הדרך לכך בעקבות ה"מחטף" של קונדה, כשגם המאמן תומאס טוכל הביע כעס על התנהלותה של ברצלונה.

ז'ול קונדה שחקן סביליה
בדרך לקאמפ נואו. ז'ול קונדה | אימג'בנק GettyImages, Eric Alonso

מחר לפנות בוקר (5:55), כאמור, הבלאוגרנה יעלו לקלאסיקו ידידות מול אלופת אירופה ריאל מדריד, שיהווה הופעת בכורה בלתי רשמית מבחינת לבנדובסקי. החלוץ הפולני צפוי לזכות לדקות ראשונות עם החולצה של ברצלונה וגם ג'רארד פיקה אמור לשחק, לאחר שקיבל את הפטור הרפואי היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי