פרנקי דה יונג נגד הצביעות של ברצלונה: מוכן לעזוב, רק שלמו את החוב

הקשר ההולנדי הציב אוליטמטום בפני הנהלת ברצלונה, שחייבת לו 19 מיליון יורו. בסביבתו של דה יונג לא מבינים למה נדרש ממנו לקצץ בזמן שבארסה מביאה שחקנים יקרים, בספרד מנתחים: "ידו על העליונה"

(גודל טקסט)

פרנקי דה יונג הודיע לברצלונה שהוא מסרב לעזוב או אפילו לדון במעבר – עד שהמועדון לא משלם לו את החוב העצום אליו, כך מדווח היום (רביעי) ב"טלחראף" ההולנדי. דה יונג ישמח להישאר בברצלונה ורואה בו הקבוצה שאליה שאף להגיע, ואין לו רצון לעזוב על אף שקיבל הצעות ממנצ'סטר יונייטד ומצ'לסי שרוצות לצרף אותו.

על פי "טלחראף", הסוכן של דה יונג, עלי דורסאן, הודיע לברצלונה שקבוצה חדשה "מוכנה להחתים את הקשר". בדיווח נכתב כי "סוכנו של דה יונג הודיע בצורה כנה וישירה להנהלת ברצלונה שמועדון חדש מוכן להחתים את השחקן, והבהיר לנשיא המועדון ז'ואן לאפורטה שברצלונה חייבת למלא את כל ההתחייבויות שלה כלפי השחקן, ובראשן תלשום המשכורות שחייבים לו".

פרנקי דה יונג, ברצלונה
משקיעה בדמבלה, לבנדובסקי, ראפיניה, קונדה – והוא צריך לקצץ? דה יונג | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

הסאגה בין דה יונג ליונייטד וברצלונה גוררת כותרות כבר שבועות ארוכים, אחרי שיונייטד לכאורה כבר הגיעה לסיכום עם בארסה על מעבר השחקן. עם זאת, כרגע המעבר תלוי אך ורק בשחקן, וכרגע נראה שהוא לא יעזוב. ב"טלחראף" טוענים: "מאחרי שברצלונה עדיין חייבת לפרנקי דה יונג 19 מיליון יורו, הוא מסרב לעזוב או אפילו לדבר על מעבר. הוא לא יעזוב עד שלא יקבל את המיליונים שבארסה חייבת לו".

כידוע, ברצלונה ניסתה ללחוץ על השחקן ולבקש ממנו להוריד ולקצץ במשכורת שלו, אבל בתקשורת הקטלאנית טוענים: "הוא לא מבין למה הוא צריך לקצץ בשכר שלו, בזמן שהמועדון מחתים שחקנים חדשים… דה יונג כבר קיצץ בשכרו בזמן הקורונה, בעוד כעת בארסה מחתימה שחקנים חדשים… מאחר שהשחקן לא נלהב מדי להגיע ליונייטד וצ'לסי לא באמת לוחצת, דה יונג עם ידו על העליונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי