סיכם בצ'לסי, חתם בברצלונה: מונצ'י חשף כיצד התהפכה עסקת קונדה

play
ז'ול קונדה, בלם סביליה | GettyImages, LLUIS GENE
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7 05:25

בלם סביליה כבר אמר 'כן' לבלוז ואמור היה לעבור לאנגליה בסוף השבוע שעבר, אז כיצד קרה שנחת בקטלוניה? המנהל המקצועי חשף מה קרה מאחורי הקלעים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

במשך שבועות ארוכים לא ירד שמו של ז'ול קונדה מהכותרות בספרד ובאנגליה. היה זה מאבק של ממש על שירותיו של הבלם הצרפתי בן ה-23, שבסופו של דבר אתמול (חמישי) הוצג רשמית כשחקן ברצלונה לאחר שנמכר מסביליה תמורת 50 מיליון יורו, לא כולל בונוסים – עסקה שעדיין לא נחתמה, אבל סוכמה ואושרה על ידי שני המועדונים והשחקן כמובן.

קונדה עבר ביממה האחרונה בדיקות רפואיות שנשמכו מספר שעות וזאת בעקבות מספר פציעות שעבר בקריירה הדי קצרה שלו ורצון מצד הבלאוגרנה לעשות את כל הבדיקות האפשריות כדי לוודא שהוא בריא ויוכל לעמוד בלוח הזמנים ובדרישות האינטנסיביות שיש במועדון כמו ברצלונה.

ז'ול קונדה שחקן סביליה
צ'לסי סגרה, התחרטה וחזרה כשהיה מאוחר מדי. קונדה | אימג'בנק GettyImages, Eric Alonso

זו הייתה סאגה של ממש, מכיוון שכמעט כל יום הקערה התהפכה על פיה. באנגליה היו משוכנעים שהוא בסופו של דבר יירכש על ידי צ'לסי, בספרד נכתב כל הזמן שקונדה מעדיף לעבור לברצלונה ומקווה שזו תצטרך להגיע עם סביליה לסיכום על העברתו. היום לראשונה התייחס לנושא מונצ'י, המנהל הספורטיבי של סביליה, ששפך אור על כל אשר התרחש לפחות בשבוע האחרון והמכריע בכל הנוגע לעתיד הבלם.

"ביום חמישי שעבר היה לנו סיכום עם צ'לסי", פתח מונצ'י בשיא הכנות, "גם השחקן סיכם את תנאיו בצ'לסי והסכים לעבור, אבל בכדורגל אתה לא יכול לדעת מה יהיה ומה יפתיע אותך. לצ'לסי היו ספקות לגבי העסקה וברגע האחרון והכל נעצר. ברגע שצ'לסי עיכבה את התהליך, ברצלונה שוב נכנסה לתמונה".

על המחטף מצד ברצלונה אמר מונצ'י: "ברצלונה יצרה איתי קשר ביום שני וביקשתי מהם להגיש הצעה. התקבלה אחת למחרת, יותר נמוכה ממה שאנחנו חשבנו שאנחנו צריכים לקבל. ברצלונה עשתה מאמצים ובסופו של דבר סגרנו. צ'לסי בינתיים היססה וביקשה עוד זמן. בסופו של דבר צ'לסי חזרה לתמונה וזה נכון שהיא ניסתה שוב לצרף את קונדה, אבל ההצעה של ברצלונה הייתה טובה יותר".